Mitt Mugglis games
Forum > Fanfiction > Mitt Mugglis games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
isaangel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av isaangel: Skrivet av Borttagen: stackars elin granger men det var super Ja, men vi lottade:c roligt om alla dör innan vi kommer ut på arenan men det skulle väl inte hända mig för att jag vill vinna och se blodet från alla motståndare rinna Nej, vi dödar nog inte alla innan dom kommit ut på arenan XD
19 jul, 2012 10:17 |
|
Borttagen
|
ska ni dödda fler innan vi kommer ut på arenan jag vill ut på arenan och dödda någon innan jag dör
19 jul, 2012 10:28 |
|
isaangel
Elev |
Skrivet av Borttagen: ska ni dödda fler innan vi kommer ut på arenan jag vill ut på arenan och dödda någon innan jag dör Vi dödar og inga fler har vi(jag) sagt ju
19 jul, 2012 10:51 |
|
Borttagen
|
bra för jag vill dödda
å inte bli döddad 19 jul, 2012 10:52
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-19 kl. 10:55
|
|
isaangel
Elev |
Skrivet av Borttagen: bra för jag vill dödda Ja, vi ser ju vem som dör lodbadet, och vem som får döda sen
19 jul, 2012 10:55 |
|
Borttagen
|
ok men alla vill vell klara sig undan blodbadet
men jag vill det nog mest vet du vad som kommer hända i nästa kap. isaangel 19 jul, 2012 10:56 |
|
mums
Elev |
snälla distrikt 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag vill så hemst gärna va med!! one direction♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ![]()
19 jul, 2012 13:27 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av mums: snälla distrikt 2!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag vill så hemst gärna va med!! one direction♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Det är fullt tyvärr ;;
19 jul, 2012 15:35 |
|
Borttagen
|
Det var fullt sedan länge sen ledsen
19 jul, 2012 16:10 |
|
cikki
Elev |
Tack så mycket av kommentarerna!
Tyvärr är det fullt, men du kan gjärna sponsra när dom kommer ut på arenan. Inga fler kommer dö i huvudstan. 19 jul, 2012 17:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen