The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Tack ♥ Indeed, den är fin. :' 16 sep, 2012 13:25 |
|
MissFniss
Elev |
Vsg ♥ Jag älskar den biten, älskar också George och jag älskar allt annat du skriver ♥
16 sep, 2012 13:27 |
|
Hermia
Elev |
Jag älskar verkligen hur du skriver. Det känns som om man lär känna Ginny.
Dina flashbacks är fantastiska och du lyckas verkligen med karaktärerna. Jag gillar verkligen att Geroge har blivit förståndigare och inte skämtar om allt längre, du har låtit honom växa upp. Verkligen jättebra. Ditt låtval var också superbra. Fortsätt så här, du är otroligt duktig Once a MADling, always a MADling 16 sep, 2012 14:08 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Hermia: Jag älskar verkligen hur du skriver. Det känns som om man lär känna Ginny. Dina flashbacks är fantastiska och du lyckas verkligen med karaktärerna. Jag gillar verkligen att Geroge har blivit förståndigare och inte skämtar om allt längre, du har låtit honom växa upp. Verkligen jättebra. Ditt låtval var också superbra. Fortsätt så här, du är otroligt duktig Jag lär känna henne hela tiden ♥ Och jag är glad för att ni också får göra det. Åh, tack så hemskt mycket! Betyder mycket Åhh, där blev jag riktigt charmad faktiskt! Jag tror jag bestämde från början att George måste vara med mycket nu, vi måste få se en ny sida av honom, han har varit och är i samma sits som Ginny. Tusen tack, du hade en riktigt bra kommentar som fick mig att le 16 sep, 2012 14:13 |
|
Borttagen
|
Varken Harry eller jag är ens i närheten av att ha den kockliga förmåga min mamma har - men vi brukar ha väldigt roligt. Ibland slutar det med att det är mjöl och bakpulver över hela köket om vi ska baka något, eller att spisen nära på brinner upp, men det är fantastiskt roligt när man gör det tillsammans. Det är en sak jag lärt mig av min familj som jag är enormt tacksam för - man ska inte behöva göra saker ensam, oavsett om det handlar om att laga mat eller om att rädda världen.
OMG HAHA! DU ÄR BÄST JOHANNA! Nej, men seriöst. Det där var det bästa stycket i kapitlet. Och när Ginny skulle flyga, det var jättebra ♥ Med fotot... Det var så... så... ÅH, JAG VET INTE! Det var jättefinigt c: Jag älskar dig och hur du skriver. Så awesome. Om jag ska beskriva hur mycket jag älskar den här fic;en så skulle det ta hela dagen. Jag nöjer mig med att säga att; DET VAR JÄTTEAWESOME OCH DU SKRIVER BÄST 16 sep, 2012 14:15 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Allt var jättebra!!! Särskilt George-delen
Är det meningen att flashbacks ska vara i första person men resten i tredje? ~MY TUMBLR~ 16 sep, 2012 14:17 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Varken Harry eller jag är ens i närheten av att ha den kockliga förmåga min mamma har - men vi brukar ha väldigt roligt. Ibland slutar det med att det är mjöl och bakpulver över hela köket om vi ska baka något, eller att spisen nära på brinner upp, men det är fantastiskt roligt när man gör det tillsammans. Det är en sak jag lärt mig av min familj som jag är enormt tacksam för - man ska inte behöva göra saker ensam, oavsett om det handlar om att laga mat eller om att rädda världen. OMG HAHA! DU ÄR BÄST JOHANNA! Nej, men seriöst. Det där var det bästa stycket i kapitlet. Och när Ginny skulle flyga, det var jättebra ♥ Med fotot... Det var så... så... ÅH, JAG VET INTE! Det var jättefinigt c: Jag älskar dig och hur du skriver. Så awesome. Om jag ska beskriva hur mycket jag älskar den här fic;en så skulle det ta hela dagen. Jag nöjer mig med att säga att; DET VAR JÄTTEAWESOME OCH DU SKRIVER BÄST Ja men vadå, jag kan föreställa mig att Harry försöker göra soppa och spisen börjar ryka ♥ Taaack ♥ Tusen tack, verkligen. Victoire Weasly vars inlägg vägrar citeras; Det är precis som du misstänker, flashbacks ska vara i första och resten i tredje Tack ♥ 16 sep, 2012 14:23 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ginny00: Victoire Weasly vars inlägg vägrar citeras; Det är precis som du misstänker, flashbacks ska vara i första och resten i tredje Tack ♥ Jag tänkte väl, du är för duktig för att göra fel ♥ ~MY TUMBLR~ 16 sep, 2012 14:26 |
|
Ginny00
Elev |
Victoire Weasly: Jag gör fel hela tiden
16 sep, 2012 14:27 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Vad som var bra? Allt, allt, allt, allt, allt, allt, everything, tutto, jag säger det på vilket språk du vill, men allt var bra! ♥
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 17 sep, 2012 09:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen