Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The crash of life [SV]

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

1 2 3 ... 52 53 54 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av MissFniss:
SUPERBRA!
ÄLSKAR verkligen delen med George, det var så fint skrivet ♥

Tack ♥ Indeed, den är fin. :' Mysigt att ni också tycker det.

16 sep, 2012 13:25

MissFniss
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av MissFniss:
SUPERBRA!
ÄLSKAR verkligen delen med George, det var så fint skrivet ♥

Tack ♥ Indeed, den är fin. :' Mysigt att ni också tycker det.

Vsg ♥
Jag älskar den biten, älskar också George och jag älskar allt annat du skriver ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F37.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6zhy4CVdK1rs7wooo1_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F8cc997157695e1fa86aff235db90c114%2Ftumblr_n31mqmgntS1qbdpqqo1_250.gif

16 sep, 2012 13:27

Hermia
Elev

Avatar


Jag älskar verkligen hur du skriver. Det känns som om man lär känna Ginny.
Dina flashbacks är fantastiska och du lyckas verkligen med karaktärerna. Jag gillar verkligen att Geroge har blivit förståndigare och inte skämtar om allt längre, du har låtit honom växa upp. Verkligen jättebra.
Ditt låtval var också superbra.
Fortsätt så här, du är otroligt duktig

Once a MADling, always a MADling

16 sep, 2012 14:08

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Hermia:
Jag älskar verkligen hur du skriver. Det känns som om man lär känna Ginny.
Dina flashbacks är fantastiska och du lyckas verkligen med karaktärerna. Jag gillar verkligen att Geroge har blivit förståndigare och inte skämtar om allt längre, du har låtit honom växa upp. Verkligen jättebra.
Ditt låtval var också superbra.
Fortsätt så här, du är otroligt duktig

Jag lär känna henne hela tiden ♥ Och jag är glad för att ni också får göra det.
Åh, tack så hemskt mycket! Betyder mycket
Åhh, där blev jag riktigt charmad faktiskt! Jag tror jag bestämde från början att George måste vara med mycket nu, vi måste få se en ny sida av honom, han har varit och är i samma sits som Ginny.

Tusen tack, du hade en riktigt bra kommentar som fick mig att le

16 sep, 2012 14:13

Borttagen

Avatar


Varken Harry eller jag är ens i närheten av att ha den kockliga förmåga min mamma har - men vi brukar ha väldigt roligt. Ibland slutar det med att det är mjöl och bakpulver över hela köket om vi ska baka något, eller att spisen nära på brinner upp, men det är fantastiskt roligt när man gör det tillsammans. Det är en sak jag lärt mig av min familj som jag är enormt tacksam för - man ska inte behöva göra saker ensam, oavsett om det handlar om att laga mat eller om att rädda världen.

OMG HAHA! DU ÄR BÄST JOHANNA!
Nej, men seriöst. Det där var det bästa stycket i kapitlet.
Och när Ginny skulle flyga, det var jättebra ♥
Med fotot... Det var så... så... ÅH, JAG VET INTE! Det var jättefinigt c:

Jag älskar dig och hur du skriver.
Så awesome.
Om jag ska beskriva hur mycket jag älskar den här fic;en så skulle det ta hela dagen.
Jag nöjer mig med att säga att; DET VAR JÄTTEAWESOME OCH DU SKRIVER BÄST

16 sep, 2012 14:15

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Allt var jättebra!!! Särskilt George-delen

Är det meningen att flashbacks ska vara i första person men resten i tredje?

~MY TUMBLR~

16 sep, 2012 14:17

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Varken Harry eller jag är ens i närheten av att ha den kockliga förmåga min mamma har - men vi brukar ha väldigt roligt. Ibland slutar det med att det är mjöl och bakpulver över hela köket om vi ska baka något, eller att spisen nära på brinner upp, men det är fantastiskt roligt när man gör det tillsammans. Det är en sak jag lärt mig av min familj som jag är enormt tacksam för - man ska inte behöva göra saker ensam, oavsett om det handlar om att laga mat eller om att rädda världen.

OMG HAHA! DU ÄR BÄST JOHANNA!
Nej, men seriöst. Det där var det bästa stycket i kapitlet.
Och när Ginny skulle flyga, det var jättebra ♥
Med fotot... Det var så... så... ÅH, JAG VET INTE! Det var jättefinigt c:

Jag älskar dig och hur du skriver.
Så awesome.
Om jag ska beskriva hur mycket jag älskar den här fic;en så skulle det ta hela dagen.
Jag nöjer mig med att säga att; DET VAR JÄTTEAWESOME OCH DU SKRIVER BÄST

Ja men vadå, jag kan föreställa mig att Harry försöker göra soppa och spisen börjar ryka ♥

Taaack ♥ Tusen tack, verkligen.

Victoire Weasly vars inlägg vägrar citeras; Det är precis som du misstänker, flashbacks ska vara i första och resten i tredje För att hålla isär, helt enkelt.
Tack ♥

16 sep, 2012 14:23

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:

Victoire Weasly vars inlägg vägrar citeras; Det är precis som du misstänker, flashbacks ska vara i första och resten i tredje För att hålla isär, helt enkelt.
Tack ♥

Jag tänkte väl, du är för duktig för att göra fel ♥

~MY TUMBLR~

16 sep, 2012 14:26

Ginny00
Elev

Avatar


Victoire Weasly: Jag gör fel hela tiden Men tack ♥

16 sep, 2012 14:27

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar

+1


Vad som var bra? Allt, allt, allt, allt, allt, allt, everything, tutto, jag säger det på vilket språk du vill, men allt var bra! ♥

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

17 sep, 2012 09:12

1 2 3 ... 52 53 54 ... 92 93 94

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

Du får inte svara på den här tråden.