Mugglisträff med Potterparty 3.0
Forum > Off Topic > Mugglisträff med Potterparty 3.0
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag åker om en timme. Yaaay! 8D
10 mar, 2012 09:07 |
|
A.k
Elev |
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 10 mar, 2012 09:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Bl0b: Min första mugglisträff *JÄTTENERVÖS* : s Det kommer gå super! Det är jätte trevligt. Plus, att jätte många andra är nervösa, så du är inte ensam. Men man har inget att oroa sig för. Kanske att man ska drunkna i all awesomeness, men det är ju mer en positiv sak. 10 mar, 2012 09:08 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag har börjat på min utklädnad till avifors, måste göras ordentligt!!!!
... Nä men. Nu är jag och Erfa tyyp vakna i alla fall without something there is no nothing 10 mar, 2012 09:14 |
|
Bl0b
Elev |
Känns bra att veta ^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bl0b: Min första mugglisträff *JÄTTENERVÖS* : s Det kommer gå super! Det är jätte trevligt. Plus, att jätte många andra är nervösa, så du är inte ensam. Men man har inget att oroa sig för. Kanske att man ska drunkna i all awesomeness, men det är ju mer en positiv sak. Hoppas att det går bra iaf ^^ 10 mar, 2012 09:15 |
|
si_tonks
Elev |
10 mar, 2012 09:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Har alla som anmält sig som ser detta skickat in sina namn till mig? (riktiga namn alltså) Jag behöver dem! Ska göra det! _____________________________________________ Pigfarts is real! 10 mar, 2012 09:31 |
|
Ginnyy
Elev |
10 mar, 2012 09:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Bl0b: Min första mugglisträff *JÄTTENERVÖS* : s Du är inte den enda. Är själv jättenervös! _____________________________________________ Pigfarts is real! 10 mar, 2012 09:38 |
|
A.k
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bl0b: Min första mugglisträff *JÄTTENERVÖS* : s Du är inte den enda. Är själv jättenervös! _____________________________________________ Pigfarts is real! Jag med!!! Och peppad! "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 10 mar, 2012 09:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen