Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mugglisträff med Potterparty 3.0

Forum > Off Topic > Mugglisträff med Potterparty 3.0

1 2 3 ... 52 53 54 ... 82 83 84
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag åker om en timme. Yaaay! 8D

10 mar, 2012 09:07

A.k
Elev

Avatar


Skrivet av Bl0b:
Min första mugglisträff *JÄTTENERVÖS* : s


Your are not alone!

"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.”

10 mar, 2012 09:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Bl0b:
Min första mugglisträff *JÄTTENERVÖS* : s

Det kommer gå super! Det är jätte trevligt. Plus, att jätte många andra är nervösa, så du är inte ensam. Men man har inget att oroa sig för. Kanske att man ska drunkna i all awesomeness, men det är ju mer en positiv sak.

10 mar, 2012 09:08

Li
Biträdande rektor

Avatar


Jag har börjat på min utklädnad till avifors, måste göras ordentligt!!!!


... Nä men. Nu är jag och Erfa tyyp vakna i alla fall Vi ska snart börja fixa allt och hoppas att allt kommer att gå att organisera bra osv. Vi har ju ingen megafon på Gärdet så hoppas jag kan höras över så många personer... Jag och Eriskay får skrika i kör.


without something there is no nothing

10 mar, 2012 09:14

Bl0b
Elev

Avatar


Skrivet av A.k:
Skrivet av Bl0b:
Min första mugglisträff *JÄTTENERVÖS* : s


Your are not alone!

Känns bra att veta ^^
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Bl0b:
Min första mugglisträff *JÄTTENERVÖS* : s

Det kommer gå super! Det är jätte trevligt. Plus, att jätte många andra är nervösa, så du är inte ensam. Men man har inget att oroa sig för. Kanske att man ska drunkna i all awesomeness, men det är ju mer en positiv sak.

Hoppas att det går bra iaf ^^

10 mar, 2012 09:15

si_tonks
Elev

Avatar


Är så peppad så jag inte vet vad jag ska göra x)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m79ifyAeGo1qgkhoko1_500.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7fsmzlnGm1qa6owq.gif

10 mar, 2012 09:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Li:
Har alla som anmält sig som ser detta skickat in sina namn till mig? (riktiga namn alltså) Jag behöver dem!


Ska göra det!
_____________________________________________
Pigfarts is real!

10 mar, 2012 09:31

Ginnyy
Elev

Avatar


Åha nu har jag inte ens två timmar kvar på tåget!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

10 mar, 2012 09:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Bl0b:
Min första mugglisträff *JÄTTENERVÖS* : s


Du är inte den enda. Är själv jättenervös!
_____________________________________________
Pigfarts is real!

10 mar, 2012 09:38

A.k
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Bl0b:
Min första mugglisträff *JÄTTENERVÖS* : s


Du är inte den enda. Är själv jättenervös!
_____________________________________________
Pigfarts is real!


Jag med!!! Och peppad!

"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.”

10 mar, 2012 09:40

1 2 3 ... 52 53 54 ... 82 83 84

Forum > Off Topic > Mugglisträff med Potterparty 3.0

Du får inte svara på den här tråden.