Hogwarts yngre dödsätares kärleks historia
Forum > Fanfiction > Hogwarts yngre dödsätares kärleks historia
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nelly1513
Elev |
Wow.... SÅ HELVETES BRA!!!
O...M...G....!!!!!!! O.o Så jävla fucking bra!!! >;D Hur kan du... Hur kan du skriva så bra? Shiiiit!!!! > AlexZz and I are friends 4 ever <3
11 mar, 2012 06:47 |
|
Borttagen
|
Bli. Författare. Nu.
11 mar, 2012 07:17 |
|
GinnyForever
Elev |
Mermermermermermermermermermermermer!!!
11 mar, 2012 08:34 |
|
Kattninen
Elev |
MEGA AWESOME!!!
Bara en sak, det står i texten ''Julen på Hogwarts hade varit sådär, han var den enda sjundeårs eleven som var kvar'' Jag todde dem var sjätteårs elever... Men det är kanske bara jag som har fel.
11 mar, 2012 08:44 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Jättebra!
MER Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 11 mar, 2012 09:14 |
|
AlexZz
Elev |
11 mar, 2012 09:17 |
|
Borttagen
|
Pleeeeeeeaaaaaaseeeeeee moooooooooreeeeeeeeee!!!!
Så himla megabra, fantastiskt, toppen, ja, din f-f är allt man vill ha!! 11 mar, 2012 09:53 |
|
96hpevanescence
Elev |
Skrivet av Kattninen: MEGA AWESOME!!! Bara en sak, det står i texten ''Julen på Hogwarts hade varit sådär, han var den enda sjundeårs eleven som var kvar'' Jag todde dem var sjätteårs elever... Men det är kanske bara jag som har fel. Tack för att du såg det, ska genast ändra på det för så ska det inte stå
11 mar, 2012 09:55 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Dramione är inget man ska leka med direkt
nej men SUPERMEGAAZOMEFOXIEHOT!!! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 11 mar, 2012 10:36 |
|
GinnyForever
Elev |
Mer, snäääääääääälla!
11 mar, 2012 11:06 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen