En mugglisberättelse (SV)
Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
AWESOME
speech! 17 maj, 2012 17:30 |
|
Ingis
Elev |
Gahh, vilken bra otroligt awesome dikt! :O
Och ja, jag ser fortfarande Hermione Granger ![]() ![]()
17 maj, 2012 18:35 |
|
Borttagen
|
Ny läsare!
17 maj, 2012 18:54 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Som utlovat, ett nytt kapitel. (men det blir troligen ett till snart. När jag väl kommit igång nu borde det flyta på lite till.
Och så får ni ursäkta att det är så sjukt kort igen. Jag är alldeles för svag för möjligheter till bra slut, så varje gång det dyker upp kan jag inte låta bli att utnyttja det. x) ------------------------------------------------------------ Åh, varför skulle datorn nödvändigtvis vara seg nu!? Hermione Granger När den äntligen hade laddat Twixs profil var Hermione Granger Men när sidan äntligen var laddad ordentligt och hon rullade ner, så låg det lilla ägget i hörnet, precis som väntat. Hon klickade på ägget, och till hennes förvåning kläcktes det. Men var det verkligen rätt? Det kunde väl inte stämma, det här? Hon visste ju vad det stod på förstasidan: "Vi har gömt "lösningen" någonstans här på sidan" Det här kunde väl ändå inte lösa problemet? Hon tittade nogrannare på Twixs profil, och den hade faktiskt fått tillbaks sin vanliga grå färg igen. Så kanske, man vet aldrig. Men faktum kvarstod att det som visade sig absolut inte kunde lösa något alls. Det borde väl snarare bli värre? För fyra små små duniga kycklingar som skuttade ut ur ägget. En blå, en grön, en röd och en gul med svarta prickar. 17 maj, 2012 20:21 |
|
Victoire Weasly
Elev |
17 maj, 2012 20:32 |
|
MissFniss
Elev |
17 maj, 2012 20:37 |
|
Nelly1513
Elev |
17 maj, 2012 20:41 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Nelly1513: ÄNTLIGEN FÅR VI KAPITEL!!! GIMME MORE!!!! "MORE" är på väg 17 maj, 2012 20:44 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Nelly1513: ÄNTLIGEN FÅR VI KAPITEL!!! GIMME MORE!!!! "MORE" är på väg JAA! Thank Rowling vad bra du är :3 Hoppas den här 'sjukdomen' håller insignier länge o__o AlexZz and I are friends 4 ever <3
17 maj, 2012 20:46 |
|
Neville<3Luna
Elev |
Jag är absolut frivillig att vara med, skiter i vad jag är, bara jag blir med. Om du fortfarande skriver då
17 maj, 2012 20:55 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen