@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag vill till Liseberg.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jun, 2012 17:57 |
|
Cara Riddle
Elev |
5 jun, 2012 17:58 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Solkatten: http://www.youtube.com/watch?v=IYD6COEV … r_embedded 1. Pause video at 1:33 2. Open new YouTube tab 3. Type in this /watch?v=ZnHmskwqCCQ 4. Profit ^ Ni har väl inte glömt det här? XD Det funkar inte D': 5 jun, 2012 18:14 |
|
Borttagen
|
Ellie Lovegood:
I have to talk to you 5 jun, 2012 18:19 |
|
Knizzlare
Elev |
Menguuud, vet ni? När man klickar på brittiska 1D på spotify så är ju deras vanliga album där och så MEN, gissa vad, jo USA 1D's album "The Light" finns också där, asså spotify har värsta mashat up dom D:
![]()
5 jun, 2012 18:19 |
|
bluebirdflies
Elev |
Sista avsnittet av Desperate Housewives idag
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 5 jun, 2012 18:20 |
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av J00KERN: Hade idrottsdag idag och när vi skulle köra häcklöpning var jag fett nervös och blöö. SÅ jag ramla på den första och skrapa upp ganska mycket på armbågen </3 Sen så när jag skulle sitta ner på en bänk så var det något vasst bredvid där jag la fingret och en bit hud gick loss. Seriously, VARJE slags idrottsdag vi har ska jag alltid göra mig illa eller bryta något.. Love it. Idrottsdagar borde förbjudas. Jag försökte alltid ha en anledning att slippa göra grejer där. hehe INDEED! Jag brukar skippa idrottsdagarna på vintern ![]()
5 jun, 2012 18:33 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skall man gå på Kalas och klä upp sig skall man göra det ordentligt ![]() ![]() ![]() ni får ursäkta den dåliga kvaliten och att jag ser ut som en mupp xD men det bjuder jag på nu innan jag skall gå ^^ Å vad fin du är 5 jun, 2012 18:35 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av J00KERN: Skrivet av EmahS: Skrivet av J00KERN: Hade idrottsdag idag och när vi skulle köra häcklöpning var jag fett nervös och blöö. SÅ jag ramla på den första och skrapa upp ganska mycket på armbågen </3 Sen så när jag skulle sitta ner på en bänk så var det något vasst bredvid där jag la fingret och en bit hud gick loss. Seriously, VARJE slags idrottsdag vi har ska jag alltid göra mig illa eller bryta något.. Love it. Idrottsdagar borde förbjudas. Jag försökte alltid ha en anledning att slippa göra grejer där. hehe INDEED! Jag brukar skippa idrottsdagarna på vintern Ååh ja, usch! Jag är alltid "sjuk" eller har "gjort illa mitt ben" när det är en idrottsdag ^^
5 jun, 2012 18:41 |
|
Borttagen
|
Ohgod. Jag. Har. Tråkigt. Jag. Borde. Skriva. Men. Jag. Orkar. Inte. Tror. Jag.
5 jun, 2012 18:41 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen