@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Dramione99: Yeay nån mer som inte är totalt förälskade i dem Förlåt alla som älskar 1D nu, men jag lyssnade just på några av deras låtar, och jag måste säga att jag inte fattar grejen med de! ![]()
5 jun, 2012 16:46 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Samma här. Jag tycker att deras musik är okej, men fattar inte varför alla är så galna i dem och större delen av deras fandom är helt urhhghghgh. In the wise words of Violet Crawley: I don't dislike them, I just don't like them!Skrivet av Dramione99: Yeay nån mer som inte är totalt förälskade i dem Förlåt alla som älskar 1D nu, men jag lyssnade just på några av deras låtar, och jag måste säga att jag inte fattar grejen med de! ![]()
5 jun, 2012 16:57 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Många av mina vänner snackar om de som om de vore västa musikgudarna, visst de är jättetalangfulla, och jag tycker "what makes you beautiful" är ok, men resten är bara.....inte ok, men inte dåliga heller. Jag blev faktiskt besviken på det bandet idag! Skrivet av Cara Riddle: Samma här. Jag tycker att deras musik är okej, men fattar inte varför alla är så galna i dem och större delen av deras fandom är helt urhhghghgh. In the wise words of Violet Crawley: I don't dislike them, I just don't like them! Skrivet av Dramione99: Yeay nån mer som inte är totalt förälskade i dem Förlåt alla som älskar 1D nu, men jag lyssnade just på några av deras låtar, och jag måste säga att jag inte fattar grejen med de! 5 jun, 2012 16:59 |
|
LunaLovegood1
Elev |
5 jun, 2012 17:13 |
|
Borttagen
|
Vi ska åka på brännbol idag till vännfors. alltså med klassen.
5 jun, 2012 17:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Ellie Lovegood har officiellt castat mig som Foxface OHMAHSQUASHVILMAJAGÄLSKARDIG HOLYMACARONYJAGÄLSKARDIGMEDOK? 5 jun, 2012 17:14 |
|
Solkatten
Elev |
De flesta i klassen är på Liseberg nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jun, 2012 17:18 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
5 jun, 2012 17:34 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av GinnyOlivia: Många av mina vänner snackar om de som om de vore västa musikgudarna, visst de är jättetalangfulla, och jag tycker "what makes you beautiful" är ok, men resten är bara.....inte ok, men inte dåliga heller. Jag blev faktiskt besviken på det bandet idag! Skrivet av Cara Riddle: Samma här. Jag tycker att deras musik är okej, men fattar inte varför alla är så galna i dem och större delen av deras fandom är helt urhhghghgh. In the wise words of Violet Crawley: I don't dislike them, I just don't like them! Skrivet av Dramione99: Yeay nån mer som inte är totalt förälskade i dem Förlåt alla som älskar 1D nu, men jag lyssnade just på några av deras låtar, och jag måste säga att jag inte fattar grejen med de! Jag kan joina er! Gillar inte heller 1D så mycket men hatar de absolut inte. 5 jun, 2012 17:38 |
|
Miskel
Elev |
5 jun, 2012 17:38 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen