@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag är redan sjuk. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jun, 2012 16:25 |
|
EmahS
Elev |
5 jun, 2012 16:26 |
|
scarhead
Lärare |
Jag var med klassen vid min lärares sommarstuga och hade superkul. Vi fikade (ostbågar nomnom ♥), fiskade, spelade kubb, spelade crocket, åt, åt, och spelade fotboll som jag klarade mig rätt bra på.
Jag badade i iskallt vatten med hela kroppen och förväntar mig en förkylning. 5 jun, 2012 16:32 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jävla skit. Gjorde nyss detta testet http://www.personalitylab.org/tests/ccq_hogwarts.htm och såhär blev resultaten; Gryffindor: 57 Ravenclaw: 44 Hufflepuff: 51 Slytherin: 55 Enligt Pottermore är jag också en Gryffindor men det kan ju inte stämma :s Students of Gryffindor are typically brave, daring, and chivalrous. ^ This is not true! Jag gjorde testet nu och jag fick: Gryffindor: 59 Ravenclaw: 72 Hufflepuff: 61 Slytherin: 57
5 jun, 2012 16:32 |
|
LoonyMe
Elev |
Känslan när man får notes på sina egna bilder.... :'D
Tre rebloggningar på min egna gif på www.lift-off-this-blindfold.tumblr.com WIIIIIIIIIIIIHHHHHHH
5 jun, 2012 16:35 |
|
scarhead
Lärare |
5 jun, 2012 16:38 |
|
LoonyMe
Elev |
och får jag då fråga varför du inte är med här???? o.o http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19459&page=2
5 jun, 2012 16:40 |
|
LunaLovegood1
Elev |
5 jun, 2012 16:40 |
|
Dramione99
Elev |
Förlåt alla som älskar 1D nu, men jag lyssnade just på några av deras låtar, och jag måste säga att jag inte fattar grejen med de!
5 jun, 2012 16:42 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Dramione99: Förlåt alla som älskar 1D nu, men jag lyssnade just på några av deras låtar, och jag måste säga att jag inte fattar grejen med de! Jag tycker att One Direction är... på sin höjd okej. Jag menar om man jämför med Justin Beiber. uuurghh
5 jun, 2012 16:44 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen