@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Aleander
Elev |
Hatar den där människan i skolans datasal som äter chips. Jag är hungrig, godissugen, trött, förkyld och lider av en förskräcklig huvudvärk i samband med min lokala dövhet.
Ja, jag tycker man får klaga allt för mycket sådär ibland. Tardisinreichenbach & Schues-shoes 5 jun, 2012 15:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
5 jun, 2012 15:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Märkte precis att Google Chrome är sjukt mycket bättre än Internet Explorer. o.o Märkte du det nu? o.o Allting är bättre än Internet Explorer. Haha, ja. Jag är lite efter. ^^ Men jag har inte provat någon annan webbläsare förens nu, så ja. xD 5 jun, 2012 15:23 |
|
Cara Riddle
Elev |
5 jun, 2012 15:24 |
|
Borttagen
|
Nä.. Gå ner i förrådet och gräva upp kattburarna, boka om tvättid o hämta posten kanske vore på sin plats..
5 jun, 2012 15:26 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av J00KERN: Hade idrottsdag idag och när vi skulle köra häcklöpning var jag fett nervös och blöö. SÅ jag ramla på den första och skrapa upp ganska mycket på armbågen </3 Sen så när jag skulle sitta ner på en bänk så var det något vasst bredvid där jag la fingret och en bit hud gick loss. Seriously, VARJE slags idrottsdag vi har ska jag alltid göra mig illa eller bryta något.. Love it. Idrottsdagar borde förbjudas. Jag försökte alltid ha en anledning att slippa göra grejer där. hehe
5 jun, 2012 15:27 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Märkte precis att Google Chrome är sjukt mycket bättre än Internet Explorer. o.o Märkte du det nu? o.o Allting är bättre än Internet Explorer. Haha, ja. Jag är lite efter. ^^ Men jag har inte provat någon annan webbläsare förens nu, så ja. xD Google Chrome är min stora kärlek. 5 jun, 2012 15:28 |
|
failarN
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Märkte precis att Google Chrome är sjukt mycket bättre än Internet Explorer. o.o Märkte du det nu? o.o Allting är bättre än Internet Explorer. Haha, ja. Jag är lite efter. ^^ Men jag har inte provat någon annan webbläsare förens nu, så ja. xD Opera fungerar smidigare! Prova det! ------- För övrigt så sitter en tjurig tjej i en fotölj och tänker på hur det är att spela säckpipa!
5 jun, 2012 15:31 |
|
joel9324
Elev |
5 jun, 2012 15:36 |
|
EmahS
Elev |
5 jun, 2012 15:38 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen