Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Anapneo: Hmm, ja något vill universum nog säga men vad, har jag ingen aning om... men va fan mitt öga vill itne se klart nu så jag kan ju iten svara ordenkligt...Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Anapneo: varför tror du det! :O Jag undrar om universum försöker säga något till mig Okej, såhär är det. Det finns en kille jag har haft en crush på i typ ett år snart. Jag åkte till fjällen över påsk och var helt bortkopplad från omvärlden. Under den fjällresan bestämde jag mig även för att, eftersom jag är en sån jäkla mes hela tiden, kyssa honom nästa gång vi var ensamma. Jag kom hem men vi pratade inte så mycket, kanske på chatten på facebook och så men aldrig några djupare konversationer och jag gick aldrig in på hans facebooksida. Tills för kanske 2-3 veckor sedan. Då gick jag in och såg att han hade ett förhållande med en tjej, och dom vart tillsammans när jag var i fjällen så jag visste ingenting. Ja, jag hatade mitt liv. Men nu tänker jag, tänk om det är universums sätt att säga att jag är dum i huvet som vill ha honom? Eller att vi inte borde vara tillsammans? Eller var jag bara för långsam...? ♆ 13 maj, 2012 23:01 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Anapneo: Hmm, ja något vill universum nog säga men vad, har jag ingen aning om... men va fan mitt öga vill itne se klart nu så jag kan ju iten svara ordenkligt... Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Anapneo: varför tror du det! :O Jag undrar om universum försöker säga något till mig Okej, såhär är det. Det finns en kille jag har haft en crush på i typ ett år snart. Jag åkte till fjällen över påsk och var helt bortkopplad från omvärlden. Under den fjällresan bestämde jag mig även för att, eftersom jag är en sån jäkla mes hela tiden, kyssa honom nästa gång vi var ensamma. Jag kom hem men vi pratade inte så mycket, kanske på chatten på facebook och så men aldrig några djupare konversationer och jag gick aldrig in på hans facebooksida. Tills för kanske 2-3 veckor sedan. Då gick jag in och såg att han hade ett förhållande med en tjej, och dom vart tillsammans när jag var i fjällen så jag visste ingenting. Ja, jag hatade mitt liv. Men nu tänker jag, tänk om det är universums sätt att säga att jag är dum i huvet som vill ha honom? Eller att vi inte borde vara tillsammans? Eller var jag bara för långsam...? Egentligen tror jag inte på "universum" och sånt, men jag tror på att jag väntade för länge redan från början.
13 maj, 2012 23:03 |
|
Lordlollo
Elev |
^ ja, kanske det.. jobbigt..
♆ 13 maj, 2012 23:05 |
|
expelliarmus
Elev |
13 maj, 2012 23:08 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Anapneo Alltså det där med att vänta är så jävla farligt! :c Vet precis hur det är. Vet du hur mycket jag hatar mig själv just nu eller? Och när jag liksom äntligen bestämt mig att nästa gång, nästa gång tar jag steget... och så bara... poff. Borta. När jag såg att han hade en tjej kändes det typ som, okej, ryck ut mitt hjärta och trampa på det... mys. ♥
13 maj, 2012 23:11 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Anapneo: Skrivet av expelliarmus: Anapneo Alltså det där med att vänta är så jävla farligt! :c Vet precis hur det är. Vet du hur mycket jag hatar mig själv just nu eller? Och när jag liksom äntligen bestämt mig att nästa gång, nästa gång tar jag steget... och så bara... poff. Borta. När jag såg att han hade en tjej kändes det typ som, okej, ryck ut mitt hjärta och trampa på det... mys. ♥ Känner alltför väl igen det där. Men klandra inte dig själv, jag vet att det är svårt, men ingenting blir bättre av det. Det kanske inte var meningen att det skulle bli ni iallafall? Gå vidare och dyk inte ner i dina känslor och försvinn! ♥ Det finns andra pojkar och flickor där ute, som förhoppningsvis känner samma sak för dig och är beredd att vänta.
13 maj, 2012 23:13 |
|
Borttagen
|
Jag är trött på min gammelfarmor.
''Låt håret växa och då kommer du få en make'' VAD FAN. Tänk om jag vill ha en fru 13 maj, 2012 23:13 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Anapneo: Skrivet av expelliarmus: Anapneo Alltså det där med att vänta är så jävla farligt! :c Vet precis hur det är. Vet du hur mycket jag hatar mig själv just nu eller? Och när jag liksom äntligen bestämt mig att nästa gång, nästa gång tar jag steget... och så bara... poff. Borta. När jag såg att han hade en tjej kändes det typ som, okej, ryck ut mitt hjärta och trampa på det... mys. ♥ Känner alltför väl igen det där. Men klandra inte dig själv, jag vet att det är svårt, men ingenting blir bättre av det. Det kanske inte var meningen att det skulle bli ni iallafall? Gå vidare och dyk inte ner i dina känslor och försvinn! ♥ Det finns andra pojkar och flickor där ute, som förhoppningsvis känner samma sak för dig och är beredd att vänta. Tack. Du har ingen aning om hur mycket det där faktiskt hjälpte mig. ♥
13 maj, 2012 23:19 |
|
Miskel
Elev |
Alltså, är jag lesbisk om jag har haft massor av killar men aldrig vart attraherad av någon av dem utan bara
äcklad, typ?
13 maj, 2012 23:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miskel: Varför har du varit tillsammans med dom då?Alltså, är jag lesbisk om jag har haft massor av killar men aldrig vart attraherad av någon av dem utan bara äcklad, typ? 14 maj, 2012 00:05 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen