UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
uniquorn
Elev |
Okej, missförstå inte nu, men jag tycker att killar är mycket snyggare i smink. Ingen kommer att fatta vad jag menar.
![]()
2 mar, 2017 16:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av uniquorn: Okej, missförstå inte nu, men jag tycker att killar är mycket snyggare i smink. Ingen kommer att fatta vad jag menar. När jag var liten var min äldre bror punkare och hade ofta kajal på sig, liksom hans bästa kompis. Jag trodde att det hörde helt till det normala och jag tyckte att det var jättesnyggt, så när jag spelade Sims 2 fick de manliga karaktärerna alltid ha kajal på sig och jag insåg först när jag spelade tillsammans med min bästa vän att det ansågs vara lite märkligt. 2 mar, 2017 16:17 |
|
uniquorn
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av uniquorn: Okej, missförstå inte nu, men jag tycker att killar är mycket snyggare i smink. Ingen kommer att fatta vad jag menar. När jag var liten var min äldre bror punkare och hade ofta kajal på sig, liksom hans bästa kompis. Jag trodde att det hörde helt till det normala och jag tyckte att det var jättesnyggt, så när jag spelade Sims 2 fick de manliga karaktärerna alltid ha kajal på sig och jag insåg först när jag spelade tillsammans med min bästa vän att det ansågs vara lite märkligt. vill helst inte prata om andras utseende, men ett exempel är Thomas Sekelius. Han är hundra gånger snyggare med smink än utan. tycker också att det är snyggt med "alternativa stilar" då killar har smink, som din bror då. ![]()
2 mar, 2017 16:20 |
|
Emmi
Prefekt |
´Varför alla homosexuella killar ska börja med youtube. JAg har absourlu inget emot dem men de börjat ta över youtube nästan..
2 mar, 2017 17:49
Detta inlägg ändrades senast 2017-03- 4 kl. 22:40
|
|
uniquorn
Elev |
3 mar, 2017 15:32 |
|
Skyfall
Elev |
4 mar, 2017 14:44 |
|
Borttagen
|
Potatismos är inte gott
7 mar, 2017 12:38 |
|
Borttagen
|
Jag hatar när mitt ben gör ont nästan hela tiden
7 mar, 2017 12:46 |
|
Skyfall
Elev |
8 mar, 2017 14:11 |
|
Frivolt
Elev |
Jag älskar att ha banan och ananas på pizza
9 mar, 2017 16:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen