@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyMe
Elev |
Om man söker på mtv eller romione tag på tumblr kommer en massa texter om att hp inte vann best movie och best kiss upp :'D
5 jun, 2012 12:37 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Just nu kör mormor, MoHahahSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja visst gör det Låter som en bra plan! 8D Don't play and drive Skrivet av Borttagen: Haha Yeay Skrivet av Borttagen: Låter som en bra plan! 8D Nu gav du mig tips på bra låtar här alltså, mohahahaha! ![]()
5 jun, 2012 12:39 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle det tar mig emot att erkänna men det tog mig ca tio minuter att komma på att Queen var ett band. Jag trodde helt seriöst att det var en ny film/spel.
5 jun, 2012 12:42 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men Sanna då!! Nu skäms jag åt dig Cara Riddle det tar mig emot att erkänna men det tog mig ca tio minuter att komma på att Queen var ett band. Jag trodde helt seriöst att det var en ny film/spel. ![]()
5 jun, 2012 12:44 |
|
LauraTree
Elev |
Idag slutade jag 11.10!!!!!!!!!
5 jun, 2012 12:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Haha Yeay Skrivet av Borttagen: Låter som en bra plan! 8D Nu gav du mig tips på bra låtar här alltså, mohahahaha! Ohja fast just nu knarkar jag Fallen Leaves av Billy Talent. Det är just den som ger mig mest nostalgi känslor ♥ 5 jun, 2012 12:44 |
|
Borttagen
|
Jag har fått näsblod
5 jun, 2012 12:46 |
|
Cara Riddle
Elev |
InspiredPsycho haha OMG nu måste jag hem och lyssna på en massa nostalgi låtar xD vilket är lika med en massa Disney, kassa melodifestivals låtar och sånt xD haha
![]()
5 jun, 2012 12:47 |
|
Soda
Elev |
5 jun, 2012 12:48 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle
OmR, yes, do it! 8D 5 jun, 2012 12:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen