@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av Solkatten: http://www.hallandia.se/functions/sida.php?id=476&showpage=true Det är inte många halländska ord här som jag använder. xD Bara typ jämte och keligt. Dock känner jag igen några ord som andra säger, men inte alls många. Många ord har jag aldrig hört talas om. xD Det sägs att jag med har en grov dialekt, vi i-ar sjukt mycket. och sedan sägs uddevallaska vara en av dom fulaste dialekterna enligt en del.
5 jun, 2012 11:37 |
|
Cara Riddle
Elev |
5 jun, 2012 11:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av Solkatten: http://www.hallandia.se/functions/sida.php?id=476&showpage=true Det är inte många halländska ord här som jag använder. xD Bara typ jämte och keligt. Dock känner jag igen några ord som andra säger, men inte alls många. Många ord har jag aldrig hört talas om. xD Det sägs att jag med har en grov dialekt, vi i-ar sjukt mycket. och sedan sägs uddevallaska vara en av dom fulaste dialekterna enligt en del. Och Eskilstuna. Under engelska och svenska timmen igår såg vi på Värsta språket. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jun, 2012 11:50 |
|
Borttagen
|
Huu... Vad sker idag?
5 jun, 2012 12:18 |
|
Borttagen
|
Alice åkte in på nostalgi-trip. I regret nothing!
5 jun, 2012 12:27 |
|
Borttagen
|
Låter som en bra plan! 8D 5 jun, 2012 12:27 |
|
The Noble Lion
Elev |
5 jun, 2012 12:28 |
|
Cara Riddle
Elev |
5 jun, 2012 12:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja visst gör det Låter som en bra plan! 8D Don't play and drive 5 jun, 2012 12:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Låter som en bra plan! 8D Nu gav du mig tips på bra låtar här alltså, mohahahaha! 5 jun, 2012 12:36 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen