@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
alla går och lägger sig astidigt och jag som har fel dyngsrytm blir forever alone
5 jun, 2012 00:16 |
|
Sovsvampen
Elev |
ÅH, HITTADE INLÄGGET IGEN. Bläddrade bland alla sidor som fanns, tog år Legat och läst på denna bild om och om igen, på ett sätt skrämmer texten mig, på ett annat fascinerar den mig, på ett annat sätt känns den som ett hugg i hjärtat - "right in the childhood " liksom. Vet inte hur jag ska tolka detta, rugrats var min barndom. Vet inte hur jag ska känna eller tolka detta, så frustrerad ..
5 jun, 2012 00:18 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha no I am still here xDalla går och lägger sig astidigt och jag som har fel dyngsrytm blir forever alone ![]()
5 jun, 2012 00:21 |
|
Sovsvampen
Elev |
5 jun, 2012 00:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha no I am still here xD alla går och lägger sig astidigt och jag som har fel dyngsrytm blir forever alone Du dissade min uggla D: :O 5 jun, 2012 00:27 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: nej jag svarade Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha no I am still here xD alla går och lägger sig astidigt och jag som har fel dyngsrytm blir forever alone Du dissade min uggla D: :O ![]()
5 jun, 2012 01:07 |
|
LunaLovegood1
Elev |
5 jun, 2012 07:23 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
guten morgen!!!!!! eller nåt cX
speech! 5 jun, 2012 07:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: guten morgen!!!!!! eller nåt cX guten morgen! jag diggar din forumsignatur owo 5 jun, 2012 07:49 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: guten morgen!!!!!! eller nåt cX guten morgen! jag diggar din forumsignatur owo Tack du 8D xD speech! 5 jun, 2012 07:51 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen