Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Julle
Elev |
4 maj, 2012 16:45 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av linnvendela: Dumpad. Singel. Ensam. Kära du, vill du prata? Jag finns bara en uggla bort ♥
4 maj, 2012 16:45 |
|
scarhead
Lärare |
NEJ, jag vill inte att du ska ha de känslorna för mig.
NEJ, jag har inte känslor för honom och han har inga känslor för mig. JA, jag är fortfarande kär i honom. 4 maj, 2012 16:52 |
|
Tramptass96
Elev |
Detta kanske inte direkt är tjejsnack men jag behöver hjälp! Om 2-3 dar ska vi ha spexfoto och jag visste inte det för att jag varit sjuk och nu vet jag inte vad jag ska vara. Någon som har en ide som får fort att fixa och inte kostar för mycket?
![]() CreepyCorner
6 maj, 2012 22:56 |
|
Atlanten
Elev |
7 maj, 2012 17:26 |
|
Jac
Elev |
Du verkar ny här på mugglis, och att bara göra en är spam. Läs reglerna först! Du har gjort några smiliesar i olika trådar och de passar inte in där.
7 maj, 2012 21:25 |
|
JoLizz
Elev |
öh, jag har gjort bort mig totalt på sms, och vågar inte svara nu. Ska jag skriva ett "haha-oj-så-roligt-det-kan-bli-ibland-men-jag-blev-inte-generad-alls" eller ska jag fortsätta som jag gör nu, inte svara något alls och bli dundergenerad på måndag i skolan?
wiiiie jag är så bäst på att vara pinsam
![]()
13 maj, 2012 21:53 |
|
Anapneo
Elev |
13 maj, 2012 22:50 |
|
Lordlollo
Elev |
13 maj, 2012 22:50 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Anapneo: varför tror du det! :O Jag undrar om universum försöker säga något till mig Okej, såhär är det. Det finns en kille jag har haft en crush på i typ ett år snart. Jag åkte till fjällen över påsk och var helt bortkopplad från omvärlden. Under den fjällresan bestämde jag mig även för att, eftersom jag är en sån jäkla mes hela tiden, kyssa honom nästa gång vi var ensamma. Jag kom hem men vi pratade inte så mycket, kanske på chatten på facebook och så men aldrig några djupare konversationer och jag gick aldrig in på hans facebooksida. Tills för kanske 2-3 veckor sedan. Då gick jag in och såg att han hade ett förhållande med en tjej, och dom vart tillsammans när jag var i fjällen så jag visste ingenting. Ja, jag hatade mitt liv. Men nu tänker jag, tänk om det är universums sätt att säga att jag är dum i huvet som vill ha honom? Eller att vi inte borde vara tillsammans? Eller var jag bara för långsam...?
13 maj, 2012 22:58 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen