Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

UNPOPULAR OPINIONS

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

1 2 3 ... 527 528 529 ... 725 726 727
Användare Inlägg
Aydane
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Aydane:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Atira:
Jag tycker inte om semlor man köper i affären. Däremot gillar jag våra hemmagjorda semlor. ^^
Jag gillar inte mandelmassan. Urk.

Det där är så sjukt konstigt. Varför gör de så äcklig mandelmassa i typ 90% av alla köpesemlor?! Är ju så sjukt gott att göra egen...

100% av all mandelmassa är äcklig.
Men semlor är bäst.

Har du smakat all mandelmassa?

28 feb, 2017 18:50

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Aydane:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Aydane:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Atira:
Jag tycker inte om semlor man köper i affären. Däremot gillar jag våra hemmagjorda semlor. ^^
Jag gillar inte mandelmassan. Urk.

Det där är så sjukt konstigt. Varför gör de så äcklig mandelmassa i typ 90% av alla köpesemlor?! Är ju så sjukt gott att göra egen...

100% av all mandelmassa är äcklig.
Men semlor är bäst.

Har du smakat all mandelmassa?

Antagligen inte. Men gillar inte marsipan heller.

Varför stava rätt när man kan stava fel?

28 feb, 2017 18:54

Aydane
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Aydane:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Aydane:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Atira:
Jag tycker inte om semlor man köper i affären. Däremot gillar jag våra hemmagjorda semlor. ^^
Jag gillar inte mandelmassan. Urk.

Det där är så sjukt konstigt. Varför gör de så äcklig mandelmassa i typ 90% av alla köpesemlor?! Är ju så sjukt gott att göra egen...

100% av all mandelmassa är äcklig.
Men semlor är bäst.

Har du smakat all mandelmassa?

Antagligen inte. Men gillar inte marsipan heller.

100g strösocker, 100g muscovadosocker, en tesked florsocker, 200g oskållade mandlar halvgrovt mixat. Klår ALLT annat, och har inte alls den där vedervärdiga marsipansmaken. Promise!

28 feb, 2017 18:56

Atira
Elev

Avatar


Skrivet av Aydane:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Aydane:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Atira:
Jag tycker inte om semlor man köper i affären. Däremot gillar jag våra hemmagjorda semlor. ^^
Jag gillar inte mandelmassan. Urk.

Det där är så sjukt konstigt. Varför gör de så äcklig mandelmassa i typ 90% av alla köpesemlor?! Är ju så sjukt gott att göra egen...

100% av all mandelmassa är äcklig.
Men semlor är bäst.

Har du smakat all mandelmassa?


Det jag inte gillar med mandelmassan är när den blandas med mjölken och brödet (??) i semlor man köper på affären.. Däremot älskar jag min variant på semlor som jag ätit enda sen jag var liten. Man tar då en relativt tjock skiva av ren mandelmassa som den är och lägger den direkt på semmelbullen som "pålägg" typ. Sen på med grädde ovanpå det och sen locket högst upp med lite florsocker! Sååååå gott! (och ja jag är ovanligt konstig I know..)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fb0b461a92d5d79c076639215a6b23103%2Fbe23b914db5c5e5f-73%2Fs500x750%2Fc37a093dd6ef90cde28848d249f7a79dd9ef5e80.gifv

28 feb, 2017 18:57

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Aydane:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Aydane:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Aydane:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Atira:
Jag tycker inte om semlor man köper i affären. Däremot gillar jag våra hemmagjorda semlor. ^^
Jag gillar inte mandelmassan. Urk.

Det där är så sjukt konstigt. Varför gör de så äcklig mandelmassa i typ 90% av alla köpesemlor?! Är ju så sjukt gott att göra egen...

100% av all mandelmassa är äcklig.
Men semlor är bäst.

Har du smakat all mandelmassa?

Antagligen inte. Men gillar inte marsipan heller.

100g strösocker, 100g muscovadosocker, en tesked florsocker, 200g oskållade mandlar halvgrovt mixat. Klår ALLT annat, och har inte alls den där vedervärdiga marsipansmaken. Promise!

Kankse ska testa det.

Varför stava rätt när man kan stava fel?

28 feb, 2017 19:04

Borttagen

Avatar


Jag ÄLSKAR mandelmassa. Kan köpa en hel mandelmassekorv och bara äta som den är

28 feb, 2017 19:14

Kattbjörn
Prefekt

Avatar


Jag tycker att semlor som inte innehåller de traditionella semmelingredienserna inte ska få kallas för semlor x)

28 feb, 2017 19:38

uniquorn
Elev

Avatar

+1


Glad musik är sjukt dålig. Och glada böcker också. Om musik ska vara glad så ska det vara NY rock. Varför vara glad när man kan vara deppig liksom? XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fea4cde1eb3e2fb3849779aa1b24c8521%2Ftumblr_inline_oanwbuxhRN1qe9e5g_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F5x1lhu.gif

28 feb, 2017 20:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag ÄLSKAR mandelmassa. Kan köpa en hel mandelmassekorv och bara äta som den är


Jag med!

28 feb, 2017 23:22

Linn Lumos
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag ÄLSKAR mandelmassa. Kan köpa en hel mandelmassekorv och bara äta som den är


Jag med!


Jag också

2 mar, 2017 16:02

1 2 3 ... 527 528 529 ... 725 726 727

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

Du får inte svara på den här tråden.