@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: NYSS NÄR JAG SKULLE LOGGA IN STOD DET ATT DET INTE FANNS NÅN ANVÄNDARE MED NAMNET KNIZZLARE!!!! D: Men, obviously, så finns det ju det, heheeeee Där blev ni allt rädda. Eller inte. Ähm. Hände mig också :3 Sen blev mugglis knäppt, visade massa konstiga tecken och loggade ut mig xD Samma här xD Och igår natt så gick det typ inte ens att vara inne på mugglis aapalänge :O ![]()
4 jun, 2012 22:37 |
|
lliissaa
Elev |
har ganska nyss kommit in efter en mysig ridtur!
Men har bajsont i huvudet D: ![]() läs min drarry ff sötisar :* http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=15019
4 jun, 2012 22:45 |
|
Cara Riddle
Elev |
4 jun, 2012 22:52 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Kommer ni sakna mig? är i helsingfors från ett till nio imorgon och sen åker jag hem till en kompis och sover där. dö inte.
speech! 4 jun, 2012 22:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Kommer ni sakna mig? är i helsingfors från ett till nio imorgon och sen åker jag hem till en kompis och sover där. dö inte. ![]() Haha, jag var tvungen. ^^ 4 jun, 2012 23:00 |
|
J-star Black
Elev |
4 jun, 2012 23:01 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Kommer ni sakna mig? är i helsingfors från ett till nio imorgon och sen åker jag hem till en kompis och sover där. dö inte. ![]() Haha, jag var tvungen. ^^ INTE DÖ D: xD speech! 4 jun, 2012 23:01 |
|
Borttagen
|
Studsa Studa Studa Studsa bort din sura miiiin
4 jun, 2012 23:03 |
|
Borttagen
|
Ska du flytta? 4 jun, 2012 23:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
4 jun, 2012 23:07 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen