@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Miskel det är lungt, bara så jobbigt när man får massa medelanden där det inte har med en att göra xD
lugnt ![]()
4 jun, 2012 22:01 |
|
Borttagen
|
MadEye Moody: Det är inte på mugglis, utan på den här sidan. ^^
Där ser man på sin profil när man har uppdaterat sin ff, när man har gått med i en grupp, etc. Man kan även skriva saker själv där. Just den funktionen är väl lite lik facebook(när man skriver i profilen), antar jag. Skrivet av Cara Riddle: Haha, ja, tydligen. ^^Skrivet av Borttagen: det finns alltid en anledning till tårta Är det normalt att jag äter prinsesstårta utan anledning såhär mitt på kvällen? O.o 4 jun, 2012 22:01 |
|
Borttagen
|
Godnatt, tror jag dör av trötthet snart XD
4 jun, 2012 22:01 |
|
Cara Riddle
Elev |
4 jun, 2012 22:02 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är det normalt att jag äter prinsesstårta utan anledning såhär mitt på kvällen? O.o Det kan man äta när som helst då man känner för det. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jun, 2012 22:08 |
|
Ronald Weasley
Elev |
O, god... Why am I still awake!?
4 jun, 2012 22:09 |
|
Cara Riddle
Elev |
4 jun, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle: Den tog precis slut.. D:
Men nästa gång får du, jag lovar. :3 Solkatten: Haha, ja. x) Min mamma är gravid så hon blir sugen på allt helt plötsligt och sen när vi kommer hem så mår hon illa av bara tanken att äta det vi köpt. Såå jag och min styvpappa fick äta upp en hel prinsesstårta. o.o 4 jun, 2012 22:12 |
|
Cara Riddle
Elev |
4 jun, 2012 22:13 |
|
Bombarda
Elev |
Kärlek till alla! 4 jun, 2012 22:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen