@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Är det normalt att jag äter prinsesstårta utan anledning såhär mitt på kvällen? O.o
4 jun, 2012 21:52 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av LoonyMe: OH YEAHI min garderob bor matilda, emelie och ehm.. iris :'D och varför luktar det gurka här inne... FÖR ATT JAG ÄLSKAR GURKA fast gurka luktar väl inget? o.o
4 jun, 2012 21:53 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Papaya: tjatja allihop ^^ just sittin' here, chilling haha kan man ens säga så Dä tror jag Whatcha doin' now then? :]
4 jun, 2012 21:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: det finns alltid en anledning till tårta Är det normalt att jag äter prinsesstårta utan anledning såhär mitt på kvällen? O.o ![]()
4 jun, 2012 21:55 |
|
Papaya
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Papaya: tjatja allihop ^^ just sittin' here, chilling haha kan man ens säga så Dä tror jag Whatcha doin' now then? :] yaay jag sitter och är sur på konfafotografen som givetvis valde den fula bilden jag visar tänderna på </3 gaah what about youuu then? 4 jun, 2012 21:55 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Papaya: Skrivet av Miskel: Skrivet av Papaya: tjatja allihop ^^ just sittin' here, chilling haha kan man ens säga så Dä tror jag Whatcha doin' now then? :] yaay jag sitter och är sur på konfafotografen som givetvis valde den fula bilden jag visar tänderna på </3 gaah what about youuu then? ...Tittar på ett wierd program och funderar...
4 jun, 2012 21:56 |
|
Papaya
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Papaya: Skrivet av Miskel: Skrivet av Papaya: tjatja allihop ^^ just sittin' here, chilling haha kan man ens säga så Dä tror jag Whatcha doin' now then? :] yaay jag sitter och är sur på konfafotografen som givetvis valde den fula bilden jag visar tänderna på </3 gaah what about youuu then? ...Tittar på ett wierd program och funderar... åh det låter som en mysig kväll nu ska jag diska, bläh. bye bye ^^ 4 jun, 2012 21:58 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Miskel: snälla sluta citera mig!Skrivet av Papaya: Skrivet av Miskel: Skrivet av Papaya: tjatja allihop ^^ just sittin' here, chilling haha kan man ens säga så Dä tror jag Whatcha doin' now then? :] yaay jag sitter och är sur på konfafotografen som givetvis valde den fula bilden jag visar tänderna på </3 gaah what about youuu then? ...Tittar på ett wierd program och funderar... ![]()
4 jun, 2012 21:58 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Miskel: snälla sluta citera mig! Skrivet av Papaya: Skrivet av Miskel: Skrivet av Papaya: tjatja allihop ^^ just sittin' here, chilling haha kan man ens säga så Dä tror jag Whatcha doin' now then? :] yaay jag sitter och är sur på konfafotografen som givetvis valde den fula bilden jag visar tänderna på </3 gaah what about youuu then? ...Tittar på ett wierd program och funderar... FÖRLÅT D:!
4 jun, 2012 21:59 |
|
Papaya
Elev |
^ samma
(visste inte ens om att jag gjorde det, oups...) 4 jun, 2012 22:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen