@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
4 jun, 2012 21:41 |
|
Miskel
Elev |
4 jun, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Ekkiis När ska du skriva på din Mugglis fanfic? D: Tror inte jag hinner idag och inte imorgon. Kanske på onsdag, eftersom att vi är lediga då, men jag har matteprov på torsdag så jag vet inte riktigt.. Men annars blir det nog på torsdag/fredag. =/ Haha. 4 jun, 2012 21:45 |
|
Solkatten
Elev |
4 jun, 2012 21:45 |
|
LoonyMe
Elev |
4 jun, 2012 21:45 |
|
Papaya
Elev |
tjatja allihop ^^ just sittin' here, chilling haha kan man ens säga så 4 jun, 2012 21:47 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vill ha Harry Potter böckerna NU.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jun, 2012 21:48 |
|
Papaya
Elev |
JAG MED. Har inte läst på typ ett halvår :'( (ge mig alla böcker på engelska, någon?) 4 jun, 2012 21:50 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av LoonyMe: OH YEAHI min garderob bor matilda, emelie och ehm.. iris :'D och varför luktar det gurka här inne... 4 jun, 2012 21:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha oroa dig inte xD jag har någ nån jag inte skrivit på, på snart två månader så du är duktig xD Omg.. Jag har inte skrivit något på min fanfic på en månad... My ff readers must hate me. Jag kan inte låta bli att oroa mig ändå.. Haha. xD På en sida där jag är medlem så står det typ i min profil på ''händelser'' hur länge sedan jag skrev på min fanfic, och då står de typ: Spoiler: Tryck här för att visa! Oj. Jag var ganska aktiv med att skriva den i början, men nu är det flera veckor emellan. o.o Hur ser man det? 4 jun, 2012 21:51 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen