@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Jag söker HarryPotter-tumblrs att följa, please?
4 jun, 2012 20:10 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: hejjagheterfeliciaochjagharvaritbortaifyradagar minnsnågonmig? JAG! JAG KOMMER IHÅG DIG! *Le stäcker upp handen* Hur skulle man kunna glömma dig, fina du? ♥ ![]()
4 jun, 2012 20:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: hejjagheterfeliciaochjagharvaritbortaifyradagar minnsnågonmig? JAG! JAG KOMMER IHÅG DIG! *Le stäcker upp handen* Hur skulle man kunna glömma dig, fina du? ♥ haha, yayy, någon minns mig! jag kanske är för tråkig? haha♥ 4 jun, 2012 20:19 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: hejjagheterfeliciaochjagharvaritbortaifyradagar minnsnågonmig? JAG! JAG KOMMER IHÅG DIG! *Le stäcker upp handen* Hur skulle man kunna glömma dig, fina du? ♥ haha, yayy, någon minns mig! jag kanske är för tråkig? haha♥ Wut, no! ![]()
4 jun, 2012 20:19 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Borttagen: hejjagheterfeliciaochjagharvaritbortaifyradagar minnsnågonmig? Tror du jag glömt dig eller? D: NEJ. DET. GÖR. MAN. INTE. FÖR. DU. ÄR. JU. BÄST. LILLA. FELICIA. ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 4 jun, 2012 20:19 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har panik ;_; D:
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jun, 2012 20:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av IvveKingh: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag har saknat mugglis! Tog bort mig i december, men I'm back! Vad hette du innan? :3 Jag hette samma sak :> JAJAJAJAJAAA! FAN VAD UNDERBART! VÄLKOMMEN TILLBAKA! HAHAHAHAH! (please ha överseende with min overreaction). Gött att ha dig här igen Nämen man tackar!!:> 4 jun, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dini99: Undra hur många, som någon gång googlat sitt eget namn här på mugglis...? x'D Spoiler: Tryck här för att visa! Jag brukar googla andras och mitt eget och då hittar man roliga saker :' 4 jun, 2012 20:36 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Dini99: Undra hur många, som någon gång googlat sitt eget namn här på mugglis...? x'D Spoiler: Tryck här för att visa! O, o, o! I have! XD 4 jun, 2012 20:37 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dini99: Undra hur många, som någon gång googlat sitt eget namn här på mugglis...? x'D Spoiler: Tryck här för att visa! Jag brukar googla andras och mitt eget och då hittar man roliga saker :' Precis! Så om du inte googlat ditt namn: GÖR DET! Cx Ronald Weasley: APPLÅDER! DU ERKÄNNER! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 4 jun, 2012 20:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen