Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ProphecyBat Vi har nästan inget kött alls hemma för både jag och syster är veg, Du har inte funderat på att gå o köpa eller be en förälder köpa? Är inte så svårt o hitta. 3 maj, 2012 12:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nessilini Du käkade väl kyckling? Då kanske du kan göra det. owo Jag lagade god kycklingrätt sist vi såg Måste i alla fall köpa Ballerinakex, det är hans absoluta favorit Åh Emh... Lax är gott, testa det? =D 3 maj, 2012 14:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nessilini Du käkade väl kyckling? Då kanske du kan göra det. owo Jag lagade god kycklingrätt sist vi såg Måste i alla fall köpa Ballerinakex, det är hans absoluta favorit Åh Emh... Lax är gott, testa det? =D Jag har helt tappat sugen för lax D: Jagvet inte varför. usch, är jag jobbigt nu? 3 maj, 2012 14:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nessilini Du käkade väl kyckling? Då kanske du kan göra det. owo Jag lagade god kycklingrätt sist vi såg Måste i alla fall köpa Ballerinakex, det är hans absoluta favorit Åh Emh... Lax är gott, testa det? =D Jag har helt tappat sugen för lax D: Jagvet inte varför. usch, är jag jobbigt nu? Klart du inte är jobbig. =D Emh, hm... Något annat bra du har på lager, eller något du vet att han gillar? :3 3 maj, 2012 14:47 |
|
Borttagen
|
KossanBerta Jag tänker så att det knakar, men jag är så himla trött.
Skall nog lägga mig och sova en stund nu tror jag. 3 maj, 2012 14:52 |
|
Borttagen
|
Nessilini Gör det, det är alltid bra att sova.
3 maj, 2012 14:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nessilini Du käkade väl kyckling? Då kanske du kan göra det. owo Jag lagade god kycklingrätt sist vi såg Måste i alla fall köpa Ballerinakex, det är hans absoluta favorit Åh Emh... Lax är gott, testa det? =D Jag har helt tappat sugen för lax D: Jagvet inte varför. usch, är jag jobbigt nu? Det finns ju andra fiskar att mumsa på än lax. Jag har ätit ströbrödspanerad hajmal nyligen (så SJUKT god fisk) och gjorde citronkokt alaska pollock i förrgår, också vansinnigt gott. =) 3 maj, 2012 15:38 |
|
Borttagen
|
Yvja Jo vi får se. Lät bra det med
3 maj, 2012 16:06 |
|
Julle
Elev |
Såhär känner jag mig på ett ungefär :C
Spoiler: Tryck här för att visa! men jag är nog mer ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() = ![]() Den som förstår hela mitt problem kan väl säga till... Mitt humör D: ![]()
4 maj, 2012 16:39
Detta inlägg ändrades senast 2012-05- 4 kl. 16:47
|
|
linnvendela
Elev |
Dumpad. Singel. Ensam.
Jaha. 4 maj, 2012 16:41 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen