UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Kallamina: Jag hatar Marsipan, Gräddtårta och Mörk Choklad. Så jävla äckligt. Hatar också marsipan. Och mandelmassa. Och de flästa gräddtortor. Och gelé. Och mörk choklad. Och massor av glass. Och kan inte äte pigelin för att det är en träpinne... Uäk. Varför stava rätt när man kan stava fel? 15 feb, 2017 19:54 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Kallamina: Jag hatar Marsipan, Gräddtårta och Mörk Choklad. Så jävla äckligt. Hatar också marsipan. Och mandelmassa. Och de flästa gräddtortor. Och gelé. Och mörk choklad. Och massor av glass. Och kan inte äte pigelin för att det är en träpinne... Uäk. Håller heeeeeeeelt med dig. Så himla äckligt allt det där! Jag kan äta gelé dock, men bara i små mängder.
15 feb, 2017 20:02 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Kallamina: Jag hatar Marsipan, Gräddtårta och Mörk Choklad. Så jävla äckligt. Hatar också marsipan. Och mandelmassa. Och de flästa gräddtortor. Och gelé. Och mörk choklad. Och massor av glass. Och kan inte äte pigelin för att det är en träpinne... Uäk. Håller heeeeeeeelt med dig. Så himla äckligt allt det där! Jag kan äta gelé dock, men bara i små mängder. Gelé smultron går nästan... Sen är det... Blup(ibland måste man använda sig av det vackra utrycker blup, okej?) Varför stava rätt när man kan stava fel? 15 feb, 2017 20:03 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Kallamina: Jag hatar Marsipan, Gräddtårta och Mörk Choklad. Så jävla äckligt. Hatar också marsipan. Och mandelmassa. Och de flästa gräddtortor. Och gelé. Och mörk choklad. Och massor av glass. Och kan inte äte pigelin för att det är en träpinne... Uäk. Håller heeeeeeeelt med dig. Så himla äckligt allt det där! Jag kan äta gelé dock, men bara i små mängder. Gelé smultron går nästan... Sen är det... Blup(ibland måste man använda sig av det vackra utrycker blup, okej?) Mm, hallonen går ner men det måste vara väldigt mycket socker på dem...och colorna går nästan också...men ingenting annat. Ugh.
15 feb, 2017 20:04 |
|
MadSwedishGamer
Elev |
26 feb, 2017 14:31 |
|
Borttagen
|
Snö är sämst
27 feb, 2017 17:28 |
|
Atira
Elev |
28 feb, 2017 18:03 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Atira: Jag gillar inte mandelmassan. Urk.Jag tycker inte om semlor man köper i affären. Däremot gillar jag våra hemmagjorda semlor. ^^ Varför stava rätt när man kan stava fel? 28 feb, 2017 18:46 |
|
Aydane
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Atira: Jag gillar inte mandelmassan. Urk. Jag tycker inte om semlor man köper i affären. Däremot gillar jag våra hemmagjorda semlor. ^^ Det där är så sjukt konstigt. Varför gör de så äcklig mandelmassa i typ 90% av alla köpesemlor?! Är ju så sjukt gott att göra egen... 28 feb, 2017 18:48 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Aydane: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Atira: Jag gillar inte mandelmassan. Urk. Jag tycker inte om semlor man köper i affären. Däremot gillar jag våra hemmagjorda semlor. ^^ Det där är så sjukt konstigt. Varför gör de så äcklig mandelmassa i typ 90% av alla köpesemlor?! Är ju så sjukt gott att göra egen... 100% av all mandelmassa är äcklig. Men semlor är bäst. Varför stava rätt när man kan stava fel? 28 feb, 2017 18:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen