@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ProphecyBat: Åh, jag med. Fast jag är fortfarande sjukt osocial. :c
4 jun, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
4 jun, 2012 19:55 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: ProphecyBat: Åh, jag med. Fast jag är fortfarande sjukt osocial. :c Jag har också sjukt svårt att prata med folk.. :'<
4 jun, 2012 19:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ProphecyBat: Åh, jag med. Fast jag är fortfarande sjukt osocial. :c Jag med, fast jag kan om jag måste typ. På arbetsintervjuer o sånt D: Sen är jag fett kräsen med vilka jag umgås med oxå. Fast å andra sidan, har nån fått mig o tycka om dom så kommer jag antagligen aldrig ändra åsikt om dom *-) 4 jun, 2012 19:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ProphecyBat: Åh, jag med. Fast jag är fortfarande sjukt osocial. :c Jag med, fast jag kan om jag måste typ. På arbetsintervjuer o sånt D: Sen är jag fett kräsen med vilka jag umgås med oxå. Fast å andra sidan, har nån fått mig o tycka om dom så kommer jag antagligen aldrig ändra åsikt om dom *-) Omg. Juste. Arbetsintervjuer i framtiden. No. Just, no. Jag kommer få ångest. :c 4 jun, 2012 20:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ProphecyBat: Åh, jag med. Fast jag är fortfarande sjukt osocial. :c Jag med, fast jag kan om jag måste typ. På arbetsintervjuer o sånt D: Sen är jag fett kräsen med vilka jag umgås med oxå. Fast å andra sidan, har nån fått mig o tycka om dom så kommer jag antagligen aldrig ändra åsikt om dom *-) Omg. Juste. Arbetsintervjuer i framtiden. No. Just, no. Jag kommer få ångest. :c Haha, det löser sig. Första gången är var jag jättenervös, andra gången gick jag dit med inställningen; Äh, tycker dom om mig så gör dom, om inte så är det deras förlust. Jag fick det jobbet x) Kontentan av det hela; Ta det inte på så stort allvar och babbla på om allt och inget så löser det sig. 4 jun, 2012 20:03 |
|
Borttagen
|
ASSÅ JAG TROR JAG DÖR SNART.
4 jun, 2012 20:06 |
|
Dini99
Elev |
Undra hur många, som någon gång googlat sitt eget namn här på mugglis...? x'D
Spoiler: Tryck här för att visa! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 4 jun, 2012 20:06
Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 4 kl. 20:11
|
|
Cara Riddle
Elev |
4 jun, 2012 20:07 |
|
Borttagen
|
bajs.
4 jun, 2012 20:10 |
Du får inte svara på den här tråden.

:



Mugglarportalen