Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5268 5269 5270 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


ProphecyBat: Åh, jag med. Fast jag är fortfarande sjukt osocial. :c

4 jun, 2012 19:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av scarhead *:
ja förresten avifors
eftersom jag aldrig kommer glömma the B-crew (hur kan man liksom?!) så kommer jag börja kalla dig bananbro
HOPPAS DET ÄR LUGNT

OMG THATS AWESOME
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m3j2pssA0F1rov3gf.gif

4 jun, 2012 19:55

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
ProphecyBat: Åh, jag med. Fast jag är fortfarande sjukt osocial. :c

Jag har också sjukt svårt att prata med folk.. :'<

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

4 jun, 2012 19:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
ProphecyBat: Åh, jag med. Fast jag är fortfarande sjukt osocial. :c


Jag med, fast jag kan om jag måste typ. På arbetsintervjuer o sånt D: Sen är jag fett kräsen med vilka jag umgås med oxå. Fast å andra sidan, har nån fått mig o tycka om dom så kommer jag antagligen aldrig ändra åsikt om dom *-)

4 jun, 2012 19:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
ProphecyBat: Åh, jag med. Fast jag är fortfarande sjukt osocial. :c


Jag med, fast jag kan om jag måste typ. På arbetsintervjuer o sånt D: Sen är jag fett kräsen med vilka jag umgås med oxå. Fast å andra sidan, har nån fått mig o tycka om dom så kommer jag antagligen aldrig ändra åsikt om dom *-)

Omg. Juste. Arbetsintervjuer i framtiden. No. Just, no. Jag kommer få ångest. :c

4 jun, 2012 20:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
ProphecyBat: Åh, jag med. Fast jag är fortfarande sjukt osocial. :c


Jag med, fast jag kan om jag måste typ. På arbetsintervjuer o sånt D: Sen är jag fett kräsen med vilka jag umgås med oxå. Fast å andra sidan, har nån fått mig o tycka om dom så kommer jag antagligen aldrig ändra åsikt om dom *-)

Omg. Juste. Arbetsintervjuer i framtiden. No. Just, no. Jag kommer få ångest. :c


Haha, det löser sig. Första gången är var jag jättenervös, andra gången gick jag dit med inställningen; Äh, tycker dom om mig så gör dom, om inte så är det deras förlust. Jag fick det jobbet x) Kontentan av det hela; Ta det inte på så stort allvar och babbla på om allt och inget så löser det sig.

4 jun, 2012 20:03

Borttagen

Avatar


ASSÅ JAG TROR JAG DÖR SNART.

4 jun, 2012 20:06

Dini99
Elev

Avatar


Undra hur många, som någon gång googlat sitt eget namn här på mugglis...? x'D

Spoiler:
Tryck här för att visa!Måste erkänna... Jag... Cx

"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?"

4 jun, 2012 20:06

Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 4 kl. 20:11
Antal ändringar: 1

Cara Riddle
Elev

Avatar


Jag blir så grymt irriterad på mugglis när den inte vill ändra antalet inlägg jag gör

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

4 jun, 2012 20:07

Borttagen

Avatar


bajs.

4 jun, 2012 20:10

1 2 3 ... 5268 5269 5270 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.