@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: WHAT?! WHY? ... Fast officiellt betyder ju inte att äventyret har kommit till ett slut. Nu kanske du är undercover och gör det like a boss ninjahahahaaaa >:'D Alltså.... *viskar* det ska hållas tyst.... Det här jobbet är svårare än vad man tror... Att vara din stalker är ett hårt jobb :' Såå svårt kan det ju ändå inte vara? xD 4 jun, 2012 19:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Syrran har kalas i morgon...vilket betyder att jag måste vara social...vilket betyder MEGA PANIK!!!! Tycker du det är så jobbigt o umgås med folk? :O 4 jun, 2012 19:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: WHAT?! WHY? ... Fast officiellt betyder ju inte att äventyret har kommit till ett slut. Nu kanske du är undercover och gör det like a boss ninjahahahaaaa >:'D Alltså.... *viskar* det ska hållas tyst.... Det här jobbet är svårare än vad man tror... Att vara din stalker är ett hårt jobb :' Såå svårt kan det ju ändå inte vara? xD Jo x) Faktiskt.... 4 jun, 2012 19:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Cara Riddle: Syrran har kalas i morgon...vilket betyder att jag måste vara social...vilket betyder MEGA PANIK!!!! Tycker du det är så jobbigt o umgås med folk? :O ^ Omg you have no idea how hard it can be. o-o 4 jun, 2012 19:45 |
|
scarhead
Lärare |
4 jun, 2012 19:47 |
|
Cara Riddle
Elev |
Ekkiis men det är bra
ProphecyBat asså när jag inte får välja själv vilka och när jag skall umgås med folk ![]()
4 jun, 2012 19:48 |
|
Optic
Elev |
Jag är glad :'D
4 jun, 2012 19:49 |
|
scarhead
Lärare |
ja förresten avifors
eftersom jag aldrig kommer glömma the B-crew (hur kan man liksom?!) så kommer jag börja kalla dig bananbro HOPPAS DET ÄR LUGNT 4 jun, 2012 19:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Cara Riddle: Syrran har kalas i morgon...vilket betyder att jag måste vara social...vilket betyder MEGA PANIK!!!! Tycker du det är så jobbigt o umgås med folk? :O ^ Omg you have no idea how hard it can be. o-o Haha, jodå, det har jag. Ogillar folk i allmänhet meeeen har lärt mig att vara social o trevlig när jag måste -.- 4 jun, 2012 19:51 |
|
Borttagen
|
hejjagheterfeliciaochjagharvaritbortaifyradagar
minnsnågonmig? 4 jun, 2012 19:52 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen