@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av HarryFreakingPotter: PERFECTIONIST, SOMEONE? Skrivet av scarhead: Skrivet av HarryFreakingPotter: kanske borde försöka hitta boken för trailern ser så fin ut sknkrnrjkSkrivet av scarhead: Skrivet av HarryFreakingPotter: I'M BELOW AVERAGE! BE AGGRESIVE! PASSIVE AGGRESSIVE! BELOW AVERAAAAAAAAGE ASDFGHJKL, I can't wait for this move! Läste ut boken för någon vecka sen och Asdfghjklöäuiygujkrflx copuoygieghjkr,c ''I know there are people who say all these things don't happen. I know these will all be stories someday, but right now we are alive. And in this moment, I swear we are infinite.'' DET VAR VÄLDIGT SVÅRT FÖR HONOM ATT SÄGA WERE ELLERHUR? I SWEAR WE ARE WERE INFINITE SÅ SKA DET VARA MEN DET VAR MIN FAVORIT REPLIK OCH DOM KÄNDE SIG TVUNGNA ATT ÄNDRA DEN
4 jun, 2012 18:39 |
|
Solkatten
Elev |
Konstig fråga, men vad är " normal längden " för en 13 åring?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jun, 2012 18:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: du lät inte så glad över det?? Uhh. Ska åka till borlänge om ngn dag. Humpf Glad o glad. Jag är glad att träffa mina vänner och min pappa. Mindre glad över alla minnen och övriga personer den staden innehåller så.. Det är lite 50/50. 4 jun, 2012 18:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: aha ett sånt dilema Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: du lät inte så glad över det?? Uhh. Ska åka till borlänge om ngn dag. Humpf Glad o glad. Jag är glad att träffa mina vänner och min pappa. Mindre glad över alla minnen och övriga personer den staden innehåller så.. Det är lite 50/50. ![]()
4 jun, 2012 18:54 |
|
Borttagen
|
4 jun, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: aha ett sånt dilema Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: du lät inte så glad över det?? Uhh. Ska åka till borlänge om ngn dag. Humpf Glad o glad. Jag är glad att träffa mina vänner och min pappa. Mindre glad över alla minnen och övriga personer den staden innehåller så.. Det är lite 50/50. HA! I wish. Tyvärr är den jag vill undvika mest den som tjtatat på mig i flera månader om att jag ska komma dit så.. Jag har inget vaaal *låter dramatisk* 4 jun, 2012 18:55 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: hahaha det där är så jag xD haha har du filmat mig i smyg >_>Urgh, vad jag är störd på min dator. Men va FAEN. AARRGH I'M SO NANANANA TIRED OF THIS NANANANA COMPUTER JUST WANNA.. DIE, DIE, DIE ProphecyBat då var det ju jobbigare ![]()
4 jun, 2012 18:56
Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 4 kl. 18:57
|
|
Optic
Elev |
PLEASE MEJLA MIG!!!
4 jun, 2012 18:56 |
|
Miskel
Elev |
4 jun, 2012 18:56 |
|
smartbabe
Elev |
4 jun, 2012 18:57 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen