@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
asså min syster är så korkad xD hon blev arg på vår far, så hon kastade iphonen i väggen och nu har den spruckit på både fram och baksida xD
![]()
4 jun, 2012 18:22 |
|
ikka
Elev |
Ska snart cykla ensam till en kompis som bor på ett ställe som ska vara jättesvårt att hitta till... Wish me good luck (I'll need it).
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
4 jun, 2012 18:24 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
4 jun, 2012 18:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: asså min syster är så korkad xD hon blev arg på vår far, så hon kastade iphonen i väggen och nu har den spruckit på både fram och baksida xD Lyckat. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jun, 2012 18:26 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Solkatten: haha ja men lr hur xD haha och nu är hon jätte ledsen och jag bara skrattar xDSkrivet av Cara Riddle: asså min syster är så korkad xD hon blev arg på vår far, så hon kastade iphonen i väggen och nu har den spruckit på både fram och baksida xD Lyckat. ![]()
4 jun, 2012 18:27 |
|
scarhead
Lärare |
4 jun, 2012 18:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Solkatten: haha ja men lr hur xD haha och nu är hon jätte ledsen och jag bara skrattar xD Skrivet av Cara Riddle: asså min syster är så korkad xD hon blev arg på vår far, så hon kastade iphonen i väggen och nu har den spruckit på både fram och baksida xD Lyckat. Hade vart kul att se, heheh. Men stackars henne. o.o "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jun, 2012 18:28 |
|
melle-hjrta
Elev |
Fangirla, den härligaste känslan i världen ♥
4 jun, 2012 18:28 |
|
Solkatten
Elev |
http://www.youtube.com/watch?v=IYD6COEV … r_embedded
1. Pause video at 1:33 2. Open new YouTube tab 3. Type in this /watch?v=ZnHmskwqCCQ 4. Profit ^ Ni har väl inte glömt det här? XD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jun, 2012 18:30 |
|
Katla
Elev |
jag är hungrig
YOU CARE OK ♏︎ 4 jun, 2012 18:30 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen