Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Jac: Skrivet av LunaLovegood1: Är det normalt att ha två låtar på hjärnan som man inte ens tycker om? Fast, jag är ju inte normal, så... Jag brukar ha typ fyra/fem/sex låtar på hjärnana och en elller två gillar jag och resten ogillar jag. Det är nog inter det minsta konstigt att fler än en låt på hjärnana som man ogillar. Jag framstår som mer onormal nu.. Ja du Alma... Vad ska vi göra åt oss?
2 maj, 2012 21:23 |
|
Tramptass96
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: jag har som en radio i huvudet hela tiden...Skrivet av Jac: Skrivet av LunaLovegood1: Är det normalt att ha två låtar på hjärnan som man inte ens tycker om? Fast, jag är ju inte normal, så... Jag brukar ha typ fyra/fem/sex låtar på hjärnana och en elller två gillar jag och resten ogillar jag. Det är nog inter det minsta konstigt att fler än en låt på hjärnana som man ogillar. Jag framstår som mer onormal nu.. Ja du Alma... Vad ska vi göra åt oss? ![]() CreepyCorner
2 maj, 2012 21:26 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Tramptass96: Skrivet av LunaLovegood1: jag har som en radio i huvudet hela tiden... Skrivet av Jac: Skrivet av LunaLovegood1: Är det normalt att ha två låtar på hjärnan som man inte ens tycker om? Fast, jag är ju inte normal, så... Jag brukar ha typ fyra/fem/sex låtar på hjärnana och en elller två gillar jag och resten ogillar jag. Det är nog inter det minsta konstigt att fler än en låt på hjärnana som man ogillar. Jag framstår som mer onormal nu.. Ja du Alma... Vad ska vi göra åt oss? Ofta jag också. LunaLovegood1 bli "normal" jag inte bli, jag står ut med rösten för du kan ha mycket värre saker i huvudet.
2 maj, 2012 22:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Alltså mig pojkvän gav mig två pat örhängen och jag blev helt ♥. Han köpte dem när han var bortrest som lite plåster på såren för att han skulle vara borta så länge. Dessutom vet han precis när han behöver avra sådär extragullig. Igår hade jag en ritkigt dålig kväll, jag låg och försökte plugga och sova och allt samtidigt på hans soffa medans han skulle fixa lite saker, och han kom spontant ner med kvällsmat till mig, te och bulle och yoggi. Och jag blev så himla glad för det var så fint. Men jag vill ha tips. Jag vill ge någonting tillbaka, typ en myskväll eller något i helgen. Vad borde jag göra? Fixa hans favoriträtt och kanske någon film han sagt att han vill se? Det är vad jag brukar göra åt min man när jag vill vara lite extra söt. =) 3 maj, 2012 00:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Alltså mig pojkvän gav mig två pat örhängen och jag blev helt ♥. Han köpte dem när han var bortrest som lite plåster på såren för att han skulle vara borta så länge. Dessutom vet han precis när han behöver avra sådär extragullig. Igår hade jag en ritkigt dålig kväll, jag låg och försökte plugga och sova och allt samtidigt på hans soffa medans han skulle fixa lite saker, och han kom spontant ner med kvällsmat till mig, te och bulle och yoggi. Och jag blev så himla glad för det var så fint. Men jag vill ha tips. Jag vill ge någonting tillbaka, typ en myskväll eller något i helgen. Vad borde jag göra? Fixa hans favoriträtt och kanske någon film han sagt att han vill se? Det är vad jag brukar göra åt min man när jag vill vara lite extra söt. =) Problemet är att han gillar kött och jag är vegetarian. Ha ha ha. 3 maj, 2012 00:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Alltså mig pojkvän gav mig två pat örhängen och jag blev helt ♥. Han köpte dem när han var bortrest som lite plåster på såren för att han skulle vara borta så länge. Dessutom vet han precis när han behöver avra sådär extragullig. Igår hade jag en ritkigt dålig kväll, jag låg och försökte plugga och sova och allt samtidigt på hans soffa medans han skulle fixa lite saker, och han kom spontant ner med kvällsmat till mig, te och bulle och yoggi. Och jag blev så himla glad för det var så fint. Men jag vill ha tips. Jag vill ge någonting tillbaka, typ en myskväll eller något i helgen. Vad borde jag göra? Fixa hans favoriträtt och kanske någon film han sagt att han vill se? Det är vad jag brukar göra åt min man när jag vill vara lite extra söt. =) Problemet är att han gillar kött och jag är vegetarian. Ha ha ha. Du kan väl laga en vegetarisk variant då? =) 3 maj, 2012 09:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Alltså mig pojkvän gav mig två pat örhängen och jag blev helt ♥. Han köpte dem när han var bortrest som lite plåster på såren för att han skulle vara borta så länge. Dessutom vet han precis när han behöver avra sådär extragullig. Igår hade jag en ritkigt dålig kväll, jag låg och försökte plugga och sova och allt samtidigt på hans soffa medans han skulle fixa lite saker, och han kom spontant ner med kvällsmat till mig, te och bulle och yoggi. Och jag blev så himla glad för det var så fint. Men jag vill ha tips. Jag vill ge någonting tillbaka, typ en myskväll eller något i helgen. Vad borde jag göra? Fixa hans favoriträtt och kanske någon film han sagt att han vill se? Det är vad jag brukar göra åt min man när jag vill vara lite extra söt. =) Problemet är att han gillar kött och jag är vegetarian. Ha ha ha. Hmm. Stek några köttbitar åt honom och typ kyckling/fisk/quorn till dig själv? ni behöver ju inte äta exakt samma. 3 maj, 2012 09:26 |
|
Borttagen
|
Yvja Jo det skulle jag kunna göra. Jag vet inte. Jag har fantasi brist
ProphecyBat Vi har nästan inget kött alls hemma för både jag och syster är veg, 3 maj, 2012 10:28 |
|
Borttagen
|
Nessilini Du käkade väl kyckling? Då kanske du kan göra det. owo
3 maj, 2012 10:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nessilini Du käkade väl kyckling? Då kanske du kan göra det. owo Jag lagade god kycklingrätt sist vi såg Måste i alla fall köpa Ballerinakex, det är hans absoluta favorit 3 maj, 2012 12:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen