UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Aydane
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av L'Amour et Psyché: Excuse us bananer är typ min ända föda Skrivet av Aydane: Om jag någonsin skulle bli enväldig diktator skulle jag förbjuda bananer. Det luktar så otroligt illa om dem. ....Excuse me? Hur ska jag då göra mina banansmoothies tänker du dig? Vi kommer självklart subventionera behandling enligt Ludovico-metoden för att bidra till en smärtfri effektiv avvänjning. 4 feb, 2017 13:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag gillar verkligen inte De Vet Du. Tycker de är såå dåliga och såå barnsliga. Och efter deras bidrag i Melodifestivalen tycker ännu mindre om dem. Sämsta. "Låten". Någonsin. Couldn't agree more. Har verkligen aldrig fattat grejen med dom 5 feb, 2017 14:18 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag gillar verkligen inte De Vet Du. Tycker de är såå dåliga och såå barnsliga. Och efter deras bidrag i Melodifestivalen tycker ännu mindre om dem. Sämsta. "Låten". Någonsin. Couldn't agree more. Har verkligen aldrig fattat grejen med dom Har aldrig hört talas om dem... Varför stava rätt när man kan stava fel? 5 feb, 2017 18:38 |
|
Shapiro
Elev |
Detta kan bli skitkontroversiellt men... Jag inte Lenin var en hemsk människa
Jag tycker även diktatur har blivit svartmålat som ondska när det inte nödvändigtvis behöver vara det Four score and seven years ago... 7 feb, 2017 22:43 |
|
MajPej<3
Elev |
Stör mig på folk med dålig hållning. Vilket jag själv också har...
Ny användare ---> Skyfall|Detta konto används inte längre 9 feb, 2017 11:15 |
|
Skyfall
Elev |
12 feb, 2017 02:13 |
|
Fellrendión
Elev |
12 feb, 2017 15:36 |
|
Borttagen
|
Jag hatar kärlekspar och att få andras besvarade kärlek uppkörd i nyllet. Har sådan jävla ångest nu p g a detta.
14 feb, 2017 22:15 |
|
Frivolt
Elev |
Jag avskyr verkligen sånna där prank-videos som folk gör på youtube. Framförallt de där Lyric pranks..... fyfan!! det slutar ju oftast asdåligt så varför gör folk det ens?!?!?
-.- 14 feb, 2017 23:05 |
|
Kallamina
Elev |
15 feb, 2017 19:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen