@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
4 jun, 2012 15:23 |
|
Celebikai
Elev |
4 jun, 2012 15:24 |
|
Borttagen
|
Jaha, okej!
Men vad konstigt att man inte kan få högre än G, då kan man väl inte visa(via betyg alltså) om man är väldigt bra på det, om man typ har vg eller mvg nivå? 4 jun, 2012 15:26 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
THIS THIS THIS THIIIIIIISSSSSS speech! 4 jun, 2012 15:28 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag åkte precis förbi Optic med bussen.
Hon säg jätteblöt ut. ^^ 4 jun, 2012 15:32 |
|
Twix
Elev |
4 jun, 2012 15:32 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
4 jun, 2012 15:33 |
|
Twix
Elev |
^ TAAACK
4 jun, 2012 15:33 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jaha, okej! Men vad konstigt att man inte kan få högre än G, då kan man väl inte visa(via betyg alltså) om man är väldigt bra på det, om man typ har vg eller mvg nivå? Tyvärr inte. Men inom högskola så blir det poäng, och inte betyg i slutändan. Man läser ett visst antal högskolepoäng
4 jun, 2012 15:34 |
|
Optic
Elev |
Haha, jag var blöt. 4 jun, 2012 15:54 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen