Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5253 5254 5255 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Idag kom regnet som Miyuki pratade om

4 jun, 2012 15:02

IamAK
Elev

Avatar


harry potter borde ha vunnit mer på mtv movie awards oajashfhgfidoasajgodj

4 jun, 2012 15:03

scarhead
Lärare

Avatar


ALLTSÅ ÄR SÅ SJUKT PISSED OFF PÅ MTV NU
TWILIGHT? BEST MOVIE?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

4 jun, 2012 15:04

Borttagen

Avatar


Ofta inte Rupert och Emma vann best kiss?

Edward och Bella? Allt är ett stort skämt... Peeta och Katniss skulle ju tom förtjäna det mer!

4 jun, 2012 15:05

IamAK
Elev

Avatar


Skrivet av scarhead:
ALLTSÅ ÄR SÅ SJUKT PISSED OFF PÅ MTV NU
TWILIGHT? BEST MOVIE?


menar det. liksom wtf?! ikajahfigpapåadåbjjd

4 jun, 2012 15:05

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av LoonyMe:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
LoonyMe Jag diggar din bild

Nejmen tack så mycket!
Alltså kolla bara på honom. Man ser verkligen hur mycket han älskar ostbågar ♥ :o

Omg jaa ;o♥ jag måste nog gå och köpa lite ostbågar nu xd

speech!

4 jun, 2012 15:10

Borttagen

Avatar


Omg jag fick B på min bilduppgift som vi hade tills idag(läxa) och har även höjt mitt betyg till B. *Överlycklig*

4 jun, 2012 15:12

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Omg jag fick B på min bilduppgift som vi hade tills idag(läxa) och har även höjt mitt betyg till B. *Överlycklig*
Grattis! Är oxå superglad pga betyg idag, har nämligen fått veta att jag får A i matte trodde jag skulle få B

4 jun, 2012 15:18

EmahS
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Omg jag fick B på min bilduppgift som vi hade tills idag(läxa) och har även höjt mitt betyg till B. *Överlycklig*
Grattis! Är oxå superglad pga betyg idag, har nämligen fått veta att jag får A i matte trodde jag skulle få B


Först fattade jag inte vad ni snackade om hah. A och B.... jag har endast haft betygssystemet IG, G, VG, MVG när jag gick i skolan. och sen G & U på högskolan.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

4 jun, 2012 15:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Omg jag fick B på min bilduppgift som vi hade tills idag(läxa) och har även höjt mitt betyg till B. *Överlycklig*
Grattis! Är oxå superglad pga betyg idag, har nämligen fått veta att jag får A i matte trodde jag skulle få B
Tack! Ååh, grattis!
Jag tror jag har C i matte, har samma betyg som jag fick senast i det. x)

EmahS: Vad står G och U för? ^^

4 jun, 2012 15:21

1 2 3 ... 5253 5254 5255 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.