@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyMe
Elev |
Nejmen tack så mycket! Alltså kolla bara på honom. Man ser verkligen hur mycket han älskar ostbågar ♥ :o
4 jun, 2012 13:50 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Nejmen tack så mycket! Alltså kolla bara på honom. Man ser verkligen hur mycket han älskar ostbågar ♥ :o Men du var ju så fin på din förra... ♥ Jaha. 4 jun, 2012 13:50 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av LoonyMe: Nejmen tack så mycket! Alltså kolla bara på honom. Man ser verkligen hur mycket han älskar ostbågar ♥ :o Men du var ju så fin på din förra... ♥ hihi tack så väldans mycket :$ den kommer kanske tillbaka när jag inte vill ha ostbågsgubben mer x]
4 jun, 2012 13:51 |
|
Ginny00
Elev |
Jag lyssnar på Camp Rock - soundtrack just nu.
4 jun, 2012 14:20 |
|
Borttagen
|
Har börjat om med Tidvändar (o)lycka...
4 jun, 2012 14:21 |
|
Borttagen
|
4 jun, 2012 14:23 |
|
Kintsugi
Prefekt |
VILKEN DAG. Herregud.
Jag hör till typen människor som inte gör något förrän det är AKUT. Och idag tvättade jag mobilen i 90 grader. Vilket inte gjorde mycket eftersom den skickat random sms, inte tagit emot samtal och älskat att självtrycka på femman. Fick köpt mig en iPhone 4. Yep. Jag kommer göra sönder det glaset direkt men ingen annan mobil i den storleken var av intresse. Ehh. Men mitt nummer till mobilen fungerar inte förrän om ca elva dagar så till dess får jag köra med min nyinköpta "nödtelefon". En uppfällbar Samsung med kontantkort. Yep. Vännerna kommer hata mig för jag kommer att pendla mellan mobilerna och de båda nummer... mohahaha Nu skall jag ner i maskin igen. bye bye! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 jun, 2012 14:36 |
|
Ingis
Elev |
Jag skulle ha gått ut med min hund för en halvtimme sen. Men jag ORKAR INTE. Tänk om internet pajar igen medan jag är ute? Jag måste passa på att vara inne på Mugglis nu när det funkar, jue! ò_ó
![]() ![]()
4 jun, 2012 14:51 |
|
joel9324
Elev |
4 jun, 2012 14:59 |
|
ronnyponny
Elev |
4 jun, 2012 15:00 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen