@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
4 jun, 2012 12:58 |
|
Sovsvampen
Elev |
4 jun, 2012 12:59 |
|
Borttagen
|
Vad är det för ämne? Och hur skrämmer h*n dig? :c 4 jun, 2012 13:00 |
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad är det för ämne? Och hur skrämmer h*n dig? :c Men alltså han får mig jätte orolig, han sa vad alla andra hade för betyg runt detta bordet. Men han VÄGRADE svara på om jag hade E eller F i matte. Jag orkar inte, vill veta svaret.
4 jun, 2012 13:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av Borttagen: Vad är det för ämne? Och hur skrämmer h*n dig? :c Men alltså han får mig jätte orolig, han sa vad alla andra hade för betyg runt detta bordet. Men han VÄGRADE svara på om jag hade E eller F i matte. Jag orkar inte, vill veta svaret. Men åh, vad drygt :c Jag hoppas du klarar dig iaf! 4 jun, 2012 13:09 |
|
LoonyMe
Elev |
4 jun, 2012 13:11 |
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av Borttagen: Vad är det för ämne? Och hur skrämmer h*n dig? :c Men alltså han får mig jätte orolig, han sa vad alla andra hade för betyg runt detta bordet. Men han VÄGRADE svara på om jag hade E eller F i matte. Jag orkar inte, vill veta svaret. Men åh, vad drygt :c Jag hoppas du klarar dig iaf! Hoppas jag med och tack!
4 jun, 2012 13:16 |
|
Solkatten
Elev |
Nyss har vi städat ur våra skåp och lämnat tillbaka våra nycklar.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jun, 2012 13:19 |
|
Borttagen
|
Klippte hela gräsmattan på 'bara' två timmar
Bensinen tog slut, och vi hade nästan inget kvar i extradunken, men jag klarade mig nätt och jämt med det som fanns ^^ 4 jun, 2012 13:27 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
4 jun, 2012 13:37 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen