@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tänker bryta ut från mängden och säga att jag faktiskt tycker att dom förtjänade det priset. Best movie är jag dock tveksam till. Tycker sista harry potter är bättre. 4 jun, 2012 10:35 |
|
Othelia
Elev |
4 jun, 2012 10:38 |
|
Solkatten
Elev |
Har språk tio över ...
Vi har idrott sista passet och det är den sista idrottslektionen i den här skolan! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jun, 2012 11:02 |
|
Aleander
Elev |
Trevligt att komma tillbaka efter en veckas studieresa i Spanien och få reda på att man har prov i historia imorgon. TREVLIGT.
Tardisinreichenbach & Schues-shoes 4 jun, 2012 11:35 |
|
Borttagen
|
Kanske man skulle ta och klippa gräset...
4 jun, 2012 11:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av smartbabe: När jag får min månadspeng ska jag köpa EN MASSAMASSAMASSA ballerinakakor. ^_^ Det heter kex ^^ 4 jun, 2012 11:50 |
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av smartbabe: När jag får min månadspeng ska jag köpa EN MASSAMASSAMASSA ballerinakakor. ^_^ Det heter kex ^^ Nej, ballerinakakor låter bättre :<
4 jun, 2012 12:35 |
|
Solkatten
Elev |
Jag ska lämna in min dator på fredag </3 Men en av mina bröder (som är ett år yngre) kommer inte behöva sin mac under sommarlovet så jag kommer få ha den under lovet istället!
Sedan ska jag förhoppningsvis köpa en PC laptop under sommarlovet men vet inte när. Bara 2000:- någonting på Elgiganten kostar den :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jun, 2012 12:40 |
|
Borttagen
|
Hey guys :3
Det var onödigt att ens gå till skolan idag tydligen </3 då är jag ledig imorgon och på onsdag. Ge mig bara fredag istället för att plåga mig med lediga dagar! 4 jun, 2012 12:43 |
|
LunaLovegood1
Elev |
4 jun, 2012 12:46 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen