@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyMe
Elev |
Hp vann best cast iallafall och best hero TWILIGHT BEST MOVIE. JAG SPYR
4 jun, 2012 08:33 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Hp vann best cast iallafall och något mer. TWILIGHT BEST MOVIE. JAG SPYR Ok, nu har Twilight gått för långt! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jun, 2012 08:34 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av LoonyMe: Hp vann best cast iallafall och något mer. TWILIGHT BEST MOVIE. JAG SPYR Ok, nu har Twilight gått för långt! Jag vet inte ens om jag vill gå och se sista filmen. Eller nej, jag ska se sista filmen och skrika massa fula saker i biosalongen, hehe
4 jun, 2012 08:35 |
|
Borttagen
|
FAN FAAAN FAANN FAFFAFFAAAFAAAAALAAFFFEELLLN FAN
det är någon kent sång right? :] 4 jun, 2012 08:35 |
|
Ron.Weasley
Elev |
4 jun, 2012 08:38 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Solkatten: Skrivet av LoonyMe: Hp vann best cast iallafall och något mer. TWILIGHT BEST MOVIE. JAG SPYR Ok, nu har Twilight gått för långt! Jag vet inte ens om jag vill gå och se sista filmen. Eller nej, jag ska se sista filmen och skrika massa fula saker i biosalongen, hehe Fast det är ju inte så schyst att förstöra för dom andra som faktiskt vill se film c: Vi hade ju blivit rätt sura om någon kom in och skrek att Twilight är bättre när vi så Harry Potter!
4 jun, 2012 08:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: FAN FAAAN FAANN FAFFAFFAAAFAAAAALAAFFFEELLLN FAN det är någon kent sång right? :] Yes, indeed c: 4 jun, 2012 08:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Idag ska jag läsa Harry Potter så fort jag får tid, mest för att jag är så arg på MTV Movie Awards och är så depp. Tack för att ni spoilade till nån som spelat in det och tänkte se det ikväll -.- 4 jun, 2012 08:53 |
|
Solkatten
Elev |
Vi tittade på Värsta språket idag på engelskan och ska se ett till avsnitt nästa lektion då vi har svenska (har samma lärare).
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jun, 2012 09:25 |
|
ronnyponny
Elev |
4 jun, 2012 09:52 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen