Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lordlollo
Elev |
Hahaha måste bara skratta lite åt mig själv när jag sitter här, klockar 01.13 på natten, vid min sovandes kopmis dator, helt forever alone...
♆ 1 maj, 2012 01:09 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Fredrick: Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Fredrick: så, du kallade mig just fjortis, dock tycker jag att det va lite fel: för det första så sa jag ju inte precis så, jag sa ju bara över att jag hade en månad och va glad över detva isf. för det andra: man kan ju va skit kär i non även om man bara har varit tsm i en månad? jag kallade dig abolut inte för fjortis, jag skrev att jag hatar sånna fjortisar, men inte att du var en. (även att du verkade som en nyss, men dömmer inte över de lilla jag sett) man kan inte vara kär i non, men i någon, jo visste det kan man, men är man typ så gammal som du (gissar på typ13 utav det jag stt/läst/hört) så är det många som är jätte kära i personer dom knapt träffan/skrivit lite med och träffat typ 7 gånger, just sayin' Lordlollo har väldigt kort stubin som du kanske märkt, men annars är hon nice! Jag tror att man kan vara jätte kär i någon som man knappt träffat/skrivit med.
1 maj, 2012 01:47 |
|
månbarnet
Elev |
Skrivet av Jac: Skrivet av Fredrick: Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Fredrick: så, du kallade mig just fjortis, dock tycker jag att det va lite fel: för det första så sa jag ju inte precis så, jag sa ju bara över att jag hade en månad och va glad över detva isf. för det andra: man kan ju va skit kär i non även om man bara har varit tsm i en månad? jag kallade dig abolut inte för fjortis, jag skrev att jag hatar sånna fjortisar, men inte att du var en. (även att du verkade som en nyss, men dömmer inte över de lilla jag sett) man kan inte vara kär i non, men i någon, jo visste det kan man, men är man typ så gammal som du (gissar på typ13 utav det jag stt/läst/hört) så är det många som är jätte kära i personer dom knapt träffan/skrivit lite med och träffat typ 7 gånger, just sayin' Lordlollo har väldigt kort stubin som du kanske märkt, men annars är hon nice! Jag tror att man kan vara jätte kär i någon som man knappt träffat/skrivit med. Orkar inte leta reda på ursprungscitatet, men vill bara säga lite allmänt att jag känner en person som blev ihop med den hon är gift med idag när hon var tolv år. Jag träffade den jag är gift med när jag var femton. Så något som stör mig är att många verkar tro att det inte finns hopp för par som träffar varandra när de är unga. Det finns alltid hopp för kärleken! 1 maj, 2012 12:20 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av månbarnet: haha alma då! du kännermig lite för väl....Skrivet av Jac: Skrivet av Fredrick: Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Fredrick: så, du kallade mig just fjortis, dock tycker jag att det va lite fel: för det första så sa jag ju inte precis så, jag sa ju bara över att jag hade en månad och va glad över detva isf. för det andra: man kan ju va skit kär i non även om man bara har varit tsm i en månad? jag kallade dig abolut inte för fjortis, jag skrev att jag hatar sånna fjortisar, men inte att du var en. (även att du verkade som en nyss, men dömmer inte över de lilla jag sett) man kan inte vara kär i non, men i någon, jo visste det kan man, men är man typ så gammal som du (gissar på typ13 utav det jag stt/läst/hört) så är det många som är jätte kära i personer dom knapt träffan/skrivit lite med och träffat typ 7 gånger, just sayin' Lordlollo har väldigt kort stubin som du kanske märkt, men annars är hon nice! Jag tror att man kan vara jätte kär i någon som man knappt träffat/skrivit med. Orkar inte leta reda på ursprungscitatet, men vill bara säga lite allmänt att jag känner en person som blev ihop med den hon är gift med idag när hon var tolv år. Jag träffade den jag är gift med när jag var femton. Så något som stör mig är att många verkar tro att det inte finns hopp för par som träffar varandra när de är unga. Det finns alltid hopp för kärleken! ^ oj, vad häftigt! ♆ 1 maj, 2012 18:16 |
|
EmahS
Elev |
Hittade världens snygging på releasefesten av min brorsas band i lördags.
En kille (ett fan) från Tyskland. Fegisen som jag är så sa jag inte ett ord mer till honom än mitt namn när jag hälsade på honom. Och i måndags åkte han hem. Gissa vem som skickat en vänförfrågan till mig igår kväll? Dock så har han flickvän. Fuck. hehehe
2 maj, 2012 12:47 |
|
månbarnet
Elev |
Skrivet av EmahS: Hittade världens snygging på releasefesten av min brorsas band i lördags. En kille (ett fan) från Tyskland. Fegisen som jag är så sa jag inte ett ord mer till honom än mitt namn när jag hälsade på honom. Och i måndags åkte han hem. Gissa vem som skickat en vänförfrågan till mig igår kväll? Dock så har han flickvän. Fuck. hehehe Äsch, att han skickade vänförfrågan efter att bara ha hälsat på dig borde ju betyda någonting! Min man hade flickvän när jag träffade honom också... Heheh 2 maj, 2012 13:39 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av månbarnet: Skrivet av EmahS: Hittade världens snygging på releasefesten av min brorsas band i lördags. En kille (ett fan) från Tyskland. Fegisen som jag är så sa jag inte ett ord mer till honom än mitt namn när jag hälsade på honom. Och i måndags åkte han hem. Gissa vem som skickat en vänförfrågan till mig igår kväll? Dock så har han flickvän. Fuck. hehehe Äsch, att han skickade vänförfrågan efter att bara ha hälsat på dig borde ju betyda någonting! Min man hade flickvän när jag träffade honom också... Heheh Man kan ju hoppas hehe. Dock har jag ingen aning om hur gammal han är. Och jag förstår inte ett skit av hans fb-uppdateringar haha. Tyska är inte tha shit. Och inte blir det bättre med google translate
2 maj, 2012 14:13 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Är det normalt att ha två låtar på hjärnan som man inte ens tycker om? Fast, jag är ju inte normal, så...
2 maj, 2012 14:16 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Är det normalt att ha två låtar på hjärnan som man inte ens tycker om? Fast, jag är ju inte normal, så... Jag brukar ha typ fyra/fem/sex låtar på hjärnana och en elller två gillar jag och resten ogillar jag. Det är nog inter det minsta konstigt att fler än en låt på hjärnana som man ogillar. Jag framstår som mer onormal nu..
2 maj, 2012 20:06 |
|
Borttagen
|
Alltså mig pojkvän gav mig två pat örhängen och jag blev helt ♥. Han köpte dem när han var bortrest som lite plåster på såren för att han skulle vara borta så länge.
Dessutom vet han precis när han behöver avra sådär extragullig. Igår hade jag en ritkigt dålig kväll, jag låg och försökte plugga och sova och allt samtidigt på hans soffa medans han skulle fixa lite saker, och han kom spontant ner med kvällsmat till mig, te och bulle och yoggi. Och jag blev så himla glad för det var så fint. Men jag vill ha tips. Jag vill ge någonting tillbaka, typ en myskväll eller något i helgen. Vad borde jag göra? 2 maj, 2012 20:10 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen