@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Jag funderar på om jag skall somna till Thor
![]()
3 jun, 2012 22:27 |
|
Miskel
Elev |
3 jun, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Jag funderar på om jag skall somna till Thor Du ska inte somna alls 3 jun, 2012 22:30 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha nej inte riktigt än xD tänkte mest runt två tiden xdSkrivet av Cara Riddle: Jag funderar på om jag skall somna till Thor Du ska inte somna alls ![]()
3 jun, 2012 22:32 |
|
Solkatten
Elev |
Jag ska ha Harry Potter maraton i sommar.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jun, 2012 22:37 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: ja jag förstår att hon är populär men det är svårt att hålla reda på vem som är vem ^^Skrivet av Borttagen: Hon är en populär karaktär Jag blir lite förvirrad när så många heter nästan likadant. ^^ och tack Ekkiis ^^ du förstår mitt sååååååååååååå allvarliga problem xD haha. this so much! jag har supersvårt att skilja alla olika "Luna"s åt här.
3 jun, 2012 22:40 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Jag funderar på om jag skall somna till Thor Krama Loki från mig, pleeeeeaaaasee? (a) Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på Philosopher's Stone tror jag. Orkar inte med det mörka som finns i de senare filmerna just nu, utan det får bli det gulliga och glada frid och fröjd (ett tag) som finns i ettan. ![]()
3 jun, 2012 22:42
Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 3 kl. 22:43
|
|
Borttagen
|
Jag vill så gärna bli mer aktiv när det gäller kaniner och sånt men.. Vet inte om jag vågar bli aktiv och så i klubben.
3 jun, 2012 22:43 |
|
Borttagen
|
Pratar med line och ronja på Skype.
3 jun, 2012 22:44 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Margaret: ja jag kan krama Loki från dig en liten kram xDSkrivet av Cara Riddle: Jag funderar på om jag skall somna till Thor Krama Loki från mig, pleeeeeaaaasee? (a) Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på Philosopher's Stone tror jag. Orkar inte med det mörka som finns i de senare filmerna just nu, utan det får bli det gulliga och glada frid och fröjd (ett tag) som finns i ettan. och ha så kul med HP filmen ![]()
3 jun, 2012 22:44 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen