@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: det är för att vi är dem bästa Cara Det känns som att på senaste tiden det är bara jag och du som pratar, och Louise ;___; men vi är de tre systrarna ![]()
3 jun, 2012 20:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det är för att vi är dem bästa Cara Det känns som att på senaste tiden det är bara jag och du som pratar, och Louise ;___; men vi är de tre systrarna Yeah I guess... 3 jun, 2012 20:24 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: ja det är nog så Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det är för att vi är dem bästa Cara Det känns som att på senaste tiden det är bara jag och du som pratar, och Louise ;___; men vi är de tre systrarna Yeah I guess... ![]()
3 jun, 2012 20:25 |
|
Lills
Elev |
3 jun, 2012 20:31 |
|
Cara Riddle
Elev |
3 jun, 2012 20:37 |
|
Kintsugi
Prefekt |
3 jun, 2012 20:43 |
|
Dini99
Elev |
♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 3 jun, 2012 20:48 |
|
Ronald Weasley
Elev |
3 jun, 2012 20:50 |
|
Dini99
Elev |
Läskigt! :I Men asså, saknar detta så himla mycket. Ville bara börja gråta när jag hittade den. Min barndom. Älska. ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 3 jun, 2012 20:53 |
|
J00KERN
Elev |
3 jun, 2012 21:10 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen