@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Borttagen: Sen så.. ja.. VAD HETER FÖNSTERBRÄDA PÅ ENGELSKA? FONSTERBRAD eller windowboard? eller windowbräda? idk google it WINDOWSILL, AHAHHAHA JAG KAN INTE, THIS IS LDFIJDFPIJSPJSDG I LOVE THAT WORD XD 3 jun, 2012 19:23 |
|
Optic
Elev |
avifors tvingar mig att skriva här >:'D
btw, jag har en fråga till dig kära vän! Vad ska jag kalla dig? The Choosen One? o.o 3 jun, 2012 19:54 |
|
luckyBella
Elev |
Skrivet av Ginny00: Kan börja skryta om att Molly Sandéns syster gillat en kommentar på Facebook skriven av min bästis aka Aivilio. Inte alls långsökt Coolt! Mimmi eller Frida?
3 jun, 2012 19:56 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av luckyBella: Skrivet av Ginny00: Kan börja skryta om att Molly Sandéns syster gillat en kommentar på Facebook skriven av min bästis aka Aivilio. Inte alls långsökt Coolt! Mimmi eller Frida? Mimmi 3 jun, 2012 19:58 |
|
Borttagen
|
Kära Optic:
Jag går under många namn.. ZipViper, Avi, Aviforce, Avifårss, Avisome, B2, Bob, Iris, Matilda, The Choosen One.. Because she's the hero Gotham deserves, but not the one it needs right now. So we'll hunt her. Because she can take it. Because she's not our hero. She's a silent guardian, a watchful protector. A dark knight. 3 jun, 2012 19:59 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kära Optic: Jag går under många namn.. ZipViper, Avi, Aviforce, Avifårss, Avisome, B2, Bob, Iris, Matilda, The Choosen One.. Because she's the hero Gotham deserves, but not the one it needs right now. So we'll hunt her. Because she can take it. Because she's not our hero. She's a silent guardian, a watchful protector. A dark knight. Okay men mitt namn NACHO då? >:'( Alltså du är så söt och fin och mysig och trevlig osv osv Vill bara krama och pussa ihjäl dig! ♥ ♥ ♥ ♥ 3 jun, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
Här sitter jag med huvudvärk, och den enda som inte dissar mig är Cara Riddle. Till och med min "bästa vän" skiter i hur jag mår. Minidjuret får beröm här också för att hon lyssnar på mitt eviga tjat om en viss person ♥
3 jun, 2012 20:14 |
|
Cara Riddle
Elev |
3 jun, 2012 20:17 |
|
Borttagen
|
Cara
Det känns som att på senaste tiden det är bara jag och du som pratar, och Louise ;___; 3 jun, 2012 20:20 |
|
luckyBella
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av luckyBella: Skrivet av Ginny00: Kan börja skryta om att Molly Sandéns syster gillat en kommentar på Facebook skriven av min bästis aka Aivilio. Inte alls långsökt Coolt! Mimmi eller Frida? Mimmi Oooh, that's awesome!
3 jun, 2012 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen