Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

1 2 3 ... 523 524 525 ... 700 701 702
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vissa saker behöver man inte säga med tanke på att det kan vara förolämpade till vissa Tänk på andra också! Och varför får inte killar vara med? :0


Jag tycker i och för sig det bevisades ganska tydligt varför en del killar inte borde få vara med...
Bara för att rubriken säger så betyder det inte exakt att man kan utestänga medlemmar från en tråd?

28 apr, 2012 21:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vissa saker behöver man inte säga med tanke på att det kan vara förolämpade till vissa Tänk på andra också! Och varför får inte killar vara med? :0


Jag tycker i och för sig det bevisades ganska tydligt varför en del killar inte borde få vara med...
Bara för att rubriken säger så betyder det inte exakt att man kan utestänga medlemmar från en tråd?


Det beror ju på om medlemmarna i fråga sköter sig eller inte, tyvärr.

28 apr, 2012 21:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vissa saker behöver man inte säga med tanke på att det kan vara förolämpade till vissa Tänk på andra också! Och varför får inte killar vara med? :0


Jag tycker i och för sig det bevisades ganska tydligt varför en del killar inte borde få vara med...
Bara för att rubriken säger så betyder det inte exakt att man kan utestänga medlemmar från en tråd?


Det beror ju på om medlemmarna i fråga sköter sig eller inte, tyvärr.
Ja det men varför får killar inte få vara med fattar jag inte ;p

28 apr, 2012 21:15

Tramptass96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vissa saker behöver man inte säga med tanke på att det kan vara förolämpade till vissa Tänk på andra också! Och varför får inte killar vara med? :0


Jag tycker i och för sig det bevisades ganska tydligt varför en del killar inte borde få vara med...
Bara för att rubriken säger så betyder det inte exakt att man kan utestänga medlemmar från en tråd?


Det beror ju på om medlemmarna i fråga sköter sig eller inte, tyvärr.
Ja det men varför får killar inte få vara med fattar jag inte ;p
antagligen har den som skapade tråden tänkt att tjejer ska kunna prata själva om saker som typ, killar och mens och typiska "tjejgrejor". Jag förstår hur hon tänkte men om killar vill gå in här och läsa om våra tjejproblem borde dom få göra det, dom kanske tillochmed kan ge bra synpunkter.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m1zxlelhE01r75pso.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn02.dayviews.com%2F94%2F_u1%2F_u8%2F_u3%2F_u2%2F_u8%2F_u3%2Fu1832839%2F23955_1338494992%2Fanvgiwrjoevnqpa.jpgCreepyCorner

29 apr, 2012 12:06

Solkatten
Elev

Avatar


Exakt den här tråden är endast till för tjejer. Tjejsnack, you know. Något som killar kanske inte behöver vara inblandade i. De kan ju skapa en killtråd om de vill?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 apr, 2012 12:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tramptass96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vissa saker behöver man inte säga med tanke på att det kan vara förolämpade till vissa Tänk på andra också! Och varför får inte killar vara med? :0


Jag tycker i och för sig det bevisades ganska tydligt varför en del killar inte borde få vara med...
Bara för att rubriken säger så betyder det inte exakt att man kan utestänga medlemmar från en tråd?


Det beror ju på om medlemmarna i fråga sköter sig eller inte, tyvärr.
Ja det men varför får killar inte få vara med fattar jag inte ;p
antagligen har den som skapade tråden tänkt att tjejer ska kunna prata själva om saker som typ, killar och mens och typiska "tjejgrejor". Jag förstår hur hon tänkte men om killar vill gå in här och läsa om våra tjejproblem borde dom få göra det, dom kanske tillochmed kan ge bra synpunkter.


Det jag menade var väl att den enda jag märkt som betett sig dåligt i tråden har varit en kille. Sedan har ju killar skrivit vettiga saker också. Blev mest bara trött på tjafs.

29 apr, 2012 12:19

Borttagen

Avatar


Jag tror det Yvja försöker säga är att när tjejer pratar med varandra, så har de en viss jargong, precis som killr har när de pratar med varandra.

Jag går i en klass med enbart killar och i början tyckte jag det var jätteobehagligt när de pratade på de sättet de gör. Grabbsnack, och jag tycker fortfarande inte om det när de definterar tjejer som objekt och liknande, men de är så just de killgänget pratar till varandra.

Vi tjejer, när vi pratar emd varandra, snackar ibland på ett sätt killarna inte är ett stort fan av. I alla fall de killarna i min klass skulle få sppader om jag och andra tjejer började prata på killar på de sättet vi kan göra, precis som vi inte alltid gillar deras sätt att prata om tjejer.


Summa sumarum så är denna tråd till för att vi tjejer skall kunna skriva sådana tjejsaker utan att killar skall störa sig på det - för det är vad tråden är till för. Då är det klart att det inte hör hemma när någon grinar över att de stör sig på trådens syfte?

Eller har jag helt fel?

29 apr, 2012 12:26

Tramptass96
Elev

Avatar


I have happy thoughts! I have happy thoughts! I have happy thoughts! haha, jag har 6 followers på tumblr varav 1 nu följer mig utan att jag följer den innan! haha, jag är en klad heeeeeeest!:3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m1zxlelhE01r75pso.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn02.dayviews.com%2F94%2F_u1%2F_u8%2F_u3%2F_u2%2F_u8%2F_u3%2Fu1832839%2F23955_1338494992%2Fanvgiwrjoevnqpa.jpgCreepyCorner

29 apr, 2012 18:21

sötalillaarasara
Elev

Avatar


Killen jag gillar mobbar mig för att jag är hes och säger att jag har kommit i målbrottet! Han e så rolig! XD

Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be

29 apr, 2012 20:21

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av sötalillaarasara:
Killen jag gillar mobbar mig för att jag är hes och säger att jag har kommit i målbrottet! Han e så rolig! XD

Haha.. xD

29 apr, 2012 20:22

1 2 3 ... 523 524 525 ... 700 701 702

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Du får inte svara på den här tråden.