Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

UNPOPULAR OPINIONS

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

1 2 3 ... 523 524 525 ... 725 726 727
Användare Inlägg
Aydane
Elev

Avatar


CONFESSION TIME:
Jag blir mer ledsen av att jag blir påmind om att Allan Edwall, som var jättelik Ollivander, är död, än att John Hurt (Ollivander) är död, trots att det var han som dog nu. Känner mig jättehemsk.

28 jan, 2017 13:48

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Aydane:
CONFESSION TIME:
Jag blir mer ledsen av att jag blir påmind om att Allan Edwall, som var jättelik Ollivander, är död, än att John Hurt (Ollivander) är död, trots att det var han som dog nu. Känner mig jättehemsk.


Jag saknar Allan Edwall D: Man får kolla på astrid lingren filmerna för att njuta av hans skådespeleri ♥

28 jan, 2017 14:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Aydane:
CONFESSION TIME:
Jag blir mer ledsen av att jag blir påmind om att Allan Edwall, som var jättelik Ollivander, är död, än att John Hurt (Ollivander) är död, trots att det var han som dog nu. Känner mig jättehemsk.


Jag saknar Allan Edwall D: Man får kolla på astrid lingren filmerna för att njuta av hans skådespeleri ♥

Samma här! Våran paradis Oskar ♥

28 jan, 2017 18:05

Hallonsaft
Elev

Avatar


dricker hellre kaffe än te....

Slytherinpride https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F2.bp.blogspot.com%2F-LbxjzPvXN5w%2FUW7o7CugNBI%2FAAAAAAAAFuc%2FGjm7JklPPmI%2Fs1600%2Fkhaleesi_by_fan_de_kirby-d4ygvh

31 jan, 2017 00:59

Aydane
Elev

Avatar


Skrivet av Hallonsaft:
dricker hellre kaffe än te....

*unfriend*

31 jan, 2017 01:09

Hallonsaft
Elev

Avatar


Skrivet av Aydane:
Skrivet av Hallonsaft:
dricker hellre kaffe än te....

*unfriend*



Slytherinpride https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F2.bp.blogspot.com%2F-LbxjzPvXN5w%2FUW7o7CugNBI%2FAAAAAAAAFuc%2FGjm7JklPPmI%2Fs1600%2Fkhaleesi_by_fan_de_kirby-d4ygvh

31 jan, 2017 02:15

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Östgötska är charmigt..

31 jan, 2017 02:23

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Östgötska är charmigt..


Haha, det är ju ologiskt Tydligen ska räv utalas som "oäw" o jag typ D: Samma som östgötska, "ö-sjöts-ka".

Men, min tid här i länet har faktist lärt mig o härma dialekten.. kan prata den utan problem om jag tänker mig för, men om jag bara pratar utan o tänka så har jag den inte alls.

So u know, flytta till östergötland så kan snart även du få denna härliga dialekt... Hahaha.

31 jan, 2017 02:37

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Östgötska är charmigt..


Haha, det är ju ologiskt Tydligen ska räv utalas som "oäw" o jag typ D: Samma som östgötska, "ö-sjöts-ka".

Men, min tid här i länet har faktist lärt mig o härma dialekten.. kan prata den utan problem om jag tänker mig för, men om jag bara pratar utan o tänka så har jag den inte alls.

So u know, flytta till östergötland så kan snart även du få denna härliga dialekt... Hahaha.



Det tvivlar jag inte på!.. Kan inte direkt härma dialekter med flit, men när jag inte tänker på det så tar jag efter andras dialekter.. pinsamt snabbt..

Får väl se vart vinden bär. Borde ju ta mig bort från gnällbältet med tanke på alla underbara dialekter som finns där ute :'>

31 jan, 2017 02:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Frivolt:
Jag fattar inte grejjen med de där norska smågrabbarna vad de nu hette (Varför är de så speciella??! varför har det gjorts två jäkla filmer om dom??! Markus och Martinus kanske det va)



-.-

Jag fattar inte heller...


skönt att jag inte är ensam!! -.- tycker de är sjukt överskattade


Tror det beror på att Norge har en ond plan på att ta över världen och hjärntvätta mänskligheten.
Först skickade de in ett par söta småkillar (som egentligen är robotar som är programmerade att hjärntvätta folk. Att få dem att dyrka dem.)
Sedan inte långt därefter ger de oss Skam, som gör att alla vill bo i Norge och lära talar Norska.

Ja, ni ser detta är bara början i Norges onda plan att göra alla till hjärndöda och Norsktalande människor vars enda mål i livet är att få höra Markus och Martinus låtar och se Skam, de kommer göra allt Norge ber dem om för att få göra detta.

Vänta ni bara, snart så kommer det mer!!!

Det var en super smart teori och är 100% sant! (När man så gärna vill tumma så är de slut...) Jag har inte blivit hjärntvättad...än...

2 feb, 2017 19:23

1 2 3 ... 523 524 525 ... 725 726 727

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

Du får inte svara på den här tråden.