@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
söker ginny och Cliodhna
6 apr, 2012 13:43 |
|
Stinaa
Elev |
6 apr, 2012 14:58 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
6 apr, 2012 15:21 |
|
Stinaa
Elev |
6 apr, 2012 15:51 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Victor: Skrivet av -Patronus-: oj förlåt har inte varit inne okej lägg upp nimbusen Skrivet av Victor: Skrivet av -Patronus-: vad säjs om 79G Skrivet av Victor: Okej Skrivet av -Patronus-: Okej det blir bra men ett mer exakt tal 77g? Eller vad tycker du ? Skrivet av Victor: Jag vill köpa en nimbus 2000 fast det beror ju på priset Skrivet av -Patronus-: jag vill köpa fast det beror på priset... vad säljer du den för? ^Hon skrev "Någon som vill köpa", inte "någon som vill sälja"! Vill någon köpa en Nimbus 2000?? ca 75-85 G? 80G? okej, ska jag lägga upp? Jag lägger upp när båda är inne!
6 apr, 2012 17:22 |
|
Twix
Elev |
Söker 10 kort för 20g och kort för 1-3g styck!
6 apr, 2012 17:27 |
|
Victor
Elev |
Skrivet av -Patronus-: n är jag inne men bara en liten stund Skrivet av Victor: Skrivet av -Patronus-: oj förlåt har inte varit inne okej lägg upp nimbusen Skrivet av Victor: Skrivet av -Patronus-: vad säjs om 79G Skrivet av Victor: Okej Skrivet av -Patronus-: Okej det blir bra men ett mer exakt tal 77g? Eller vad tycker du ? Skrivet av Victor: Jag vill köpa en nimbus 2000 fast det beror ju på priset Skrivet av -Patronus-: jag vill köpa fast det beror på priset... vad säljer du den för? ^Hon skrev "Någon som vill köpa", inte "någon som vill sälja"! Vill någon köpa en Nimbus 2000?? ca 75-85 G? 80G? okej, ska jag lägga upp? Jag lägger upp när båda är inne! the greatest place on earth is with your friendes 6 apr, 2012 17:48 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Victor: Skrivet av -Patronus-: n är jag inne men bara en liten stund Skrivet av Victor: Skrivet av -Patronus-: oj förlåt har inte varit inne okej lägg upp nimbusen Skrivet av Victor: Skrivet av -Patronus-: vad säjs om 79G Skrivet av Victor: Okej Skrivet av -Patronus-: Okej det blir bra men ett mer exakt tal 77g? Eller vad tycker du ? Skrivet av Victor: Jag vill köpa en nimbus 2000 fast det beror ju på priset Skrivet av -Patronus-: jag vill köpa fast det beror på priset... vad säljer du den för? ^Hon skrev "Någon som vill köpa", inte "någon som vill sälja"! Vill någon köpa en Nimbus 2000?? ca 75-85 G? 80G? okej, ska jag lägga upp? Jag lägger upp när båda är inne! Jag lägger upp nu!
6 apr, 2012 17:49 |
|
moizen!!
Elev |
Skrivet av Twix: Söker 10 kort för 20g och kort för 1-3g styck! ÄR det bronskort du söker på "söker 10 kort för 20g"? May the force be with you..<3 6 apr, 2012 18:38 |
|
Twix
Elev |
|
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen