@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
Gud vad roligt Jag spelade in en skiva idag. Har arbetat stenhårt i 7,5 timme nu så jag vill bara ligga ned och sova!
3 jun, 2012 19:08 |
|
Solkatten
Elev |
Jag hoppas verkligen att jag kan gå på ESC 2013!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jun, 2012 19:08 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: ~ 3 timmar 46 minuter och 25 sekunder lång. ~ http://www.youtube.com/watch?v=IXXX14F_lgo&feature=related Jag vill också vara där! ♥ Jag såg hela sändningen på datorn live!
3 jun, 2012 19:08 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Mintpastill: Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av Mintpastill: Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av Mintpastill: Sitter och överväger om jag ska färga håret idag eller inte... Vilken färg? Vet inte om det fungerar, så det blir ett experiment. Har mörkbrunt nu och ska använda "naturligt blond" hårfärg för att få det ljusare, så får se hur det blir Snyggt! Ja, tror det blir så. Går det åt pipsvängen måste jag ju hinna färga över innan avslutningen, ska ju även slinga det sen med (blont). Big plans going on! Tror det kommer bli skit snyggt 3 jun, 2012 19:08 |
|
Borttagen
|
Åkte du Insane? 3 jun, 2012 19:08 |
|
Miskel
Elev |
3 jun, 2012 19:09 |
|
Ginny00
Elev |
Kan börja skryta om att Molly Sandéns syster gillat en kommentar på Facebook skriven av min bästis aka Aivilio.
Inte alls långsökt 3 jun, 2012 19:10 |
|
Solkatten
Elev |
Kan ni igen länka tråden där mugglisar skriver upp sin födelsedag?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jun, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
Sen så.. ja..
VAD HETER FÖNSTERBRÄDA PÅ ENGELSKA? 3 jun, 2012 19:15 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Borttagen: Sen så.. ja.. VAD HETER FÖNSTERBRÄDA PÅ ENGELSKA? FONSTERBRAD eller windowboard? eller windowbräda? idk google it ![]()
3 jun, 2012 19:19 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen