@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
3 jun, 2012 18:53 |
|
Mintpastill
Elev |
Sitter och överväger om jag ska färga håret idag eller inte...
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 3 jun, 2012 18:54 |
|
melle-hjrta
Elev |
3 jun, 2012 19:01 |
|
Mintpastill
Elev |
Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av Mintpastill: Sitter och överväger om jag ska färga håret idag eller inte... Vilken färg? Vet inte om det fungerar, så det blir ett experiment. Har mörkbrunt nu och ska använda "naturligt blond" hårfärg för att få det ljusare, så får se hur det blir "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 3 jun, 2012 19:02 |
|
Borttagen
|
nä hörni, nu skriver jag en one shot om Tinja på världens sämsta engelska evah, och så ska jag äta Ben & Jerrys (HALFBAKED ♥)
3 jun, 2012 19:04 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Mintpastill: Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av Mintpastill: Sitter och överväger om jag ska färga håret idag eller inte... Vilken färg? Vet inte om det fungerar, så det blir ett experiment. Har mörkbrunt nu och ska använda "naturligt blond" hårfärg för att få det ljusare, så får se hur det blir Snyggt! 3 jun, 2012 19:05 |
|
Miskel
Elev |
OH MY GOD! Bara 97 inlägg kvar tills MOD! TAGGAD!
Jag skapade min gubbe för bara en dryg månad sedan Mintpastill: OH! Jag vill se bilder när du har det färgat 8D
3 jun, 2012 19:06
Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 3 kl. 19:07
|
|
joel9324
Elev |
3 jun, 2012 19:06 |
|
Mintpastill
Elev |
Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av Mintpastill: Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av Mintpastill: Sitter och överväger om jag ska färga håret idag eller inte... Vilken färg? Vet inte om det fungerar, så det blir ett experiment. Har mörkbrunt nu och ska använda "naturligt blond" hårfärg för att få det ljusare, så får se hur det blir Snyggt! Ja, tror det blir så. Går det åt pipsvängen måste jag ju hinna färga över innan avslutningen, ska ju även slinga det sen med (blont). Big plans going on! Miskel: Hoho, ska försöka fixa det! "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 3 jun, 2012 19:07
Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 3 kl. 19:08
|
|
Borttagen
|
Applåder till Elizabeth II!
3 jun, 2012 19:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen