@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Någon som vill kasta paj på mig? Ja tack 3 jun, 2012 18:20 |
|
Borttagen
|
Sitter och skriver just nu ♥
3 jun, 2012 18:22 |
|
LunaLovegood1
Elev |
3 jun, 2012 18:22 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Please people! Bli med i min 64th Annual Mugglis Games (Och ja, jag är bara en liten copycat)
3 jun, 2012 18:26 |
|
Sovsvampen
Elev |
Jag måste vara trög eller efterbliven eller något.
Vi ska visst ha det lättaste matteprovet denna terminen om STORA TAL. Matte är inte mitt ämne, men på något sätt har jag lyckas förstå så mycket så jag fått godkänt innan i allt vi jobbat med, mer om tal, geometri, algebra och ekvationer, procent och bråk, chans och risk och samband ... men stora tal som ska vara det lättaste, fattar jag det? NEJ. Jag fattar inte ett skit.
3 jun, 2012 18:29 |
|
IvveKingh
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag har saknat mugglis! Tog bort mig i december, men I'm back! Vad hette du innan? :3 Jag hette samma sak :> JAJAJAJAJAAA! FAN VAD UNDERBART! VÄLKOMMEN TILLBAKA! HAHAHAHAH! (please ha överseende with min overreaction). Gött att ha dig här igen 3 jun, 2012 18:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sovsvampen: Jag måste vara trög eller efterbliven eller något. Vi ska visst ha det lättaste matteprovet denna terminen om STORA TAL. Matte är inte mitt ämne, men på något sätt har jag lyckas förstå så mycket så jag fått godkänt innan i allt vi jobbat med, mer om tal, geometri, algebra och ekvationer, procent och bråk, chans och risk och samband ... men stora tal som ska vara det lättaste, fattar jag det? NEJ. Jag fattar inte ett skit. Maybe I can help you... ---------------- Jag vill gå och sminka mig jättemycket, bara för att se hur det blir 3 jun, 2012 18:38 |
|
reckless
Elev |
3 jun, 2012 18:40 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag har bara 33 tummar upp... Folk måste tycka att jag är väldigt knäpp med mina åsikter xD
3 jun, 2012 18:49 |
|
EmahS
Elev |
3 jun, 2012 18:52 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen