@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Någon som vill kasta paj på mig?
3 jun, 2012 18:04 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Dricker du det? Eh, ja? Är det något problem med det eller..? xD Nej.. men..aa..jag... I min ort... typ, dricker man det när man är två... Det är äckligt Jaha så tvååringar i din ort dricker godmorgonvälling som inte är för bebisar utan för äldre personer, för folk i alla åldrar över det liksom, eller? Jaha, tyck som du vill men jag tycker det är gott. Omg. Hey soulmate. Jag dricker också godmorgonvälling. '-' Har druckit det till frukost så länge jag kan minnas. Everyone can call me weird, but I don't care. Omg, hej! 8D Du är awesome! Jag fattar inte vf folk tkr det är knäppt xD MadEye Moody: Jaha xD ![]()
3 jun, 2012 18:04 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Dricker du det? Eh, ja? Är det något problem med det eller..? xD Nej.. men..aa..jag... I min ort... typ, dricker man det när man är två... Det är äckligt Jaha så tvååringar i din ort dricker godmorgonvälling som inte är för bebisar utan för äldre personer, för folk i alla åldrar över det liksom, eller? Jaha, tyck som du vill men jag tycker det är gott. Omg. Hey soulmate. Jag dricker också godmorgonvälling. '-' Har druckit det till frukost så länge jag kan minnas. Everyone can call me weird, but I don't care. OMG SOULMATES HERE I AM.
3 jun, 2012 18:05 |
|
EmahS
Elev |
Jag har så ont i hela kroppen, och är så trött.
Men har haft världens bästa dagar nu på SIESTA! The Hives, Den Svenska Björnstammen, Joddla Med Siv, Kapten Röd, Jonathan Johansson, Maskinen, Familjen, Timbuktu & Damn!, Death Cab For Cutie och Lars Winnerbäck! + underbara vänner och annat folk! Trots isande kyla och regn så var det så jäkla awesome!
3 jun, 2012 18:10 |
|
Borttagen
|
Knizzlare: Nej det förstår inte jag heller! :o De jag känner som säger att det är knäppt/äckligt har inte ens smakat det. Liksom.. Varför skulle de då göra en välling för äldre personer? :s
LunaLovegood1: OMG AWESOMENESS. Trodde typ att jag var den enda på mugglis som drack det. 3 jun, 2012 18:10 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag funderar på det där konseptet med mat och funderar på om jag skall ut och jaga lite så jag kan få nån föda
![]()
3 jun, 2012 18:10 |
|
LunaLovegood1
Elev |
3 jun, 2012 18:11 |
|
Borttagen
|
Omg. 3 jun, 2012 18:13 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Omg. Jag vet
3 jun, 2012 18:14 |
|
Knizzlare
Elev |
3 jun, 2012 18:17 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen