@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av EmahS: MUGGLIS! Är det någon som äger en Ziperall här? Jag har sett folk hela helgen med det, och är galet sugen på att köpa en. Är det värt typ 1000 kr? Köpen Kigurumi istället. Näää. Så stora och jobbiga huvor >.<
3 jun, 2012 17:55 |
|
Borttagen
|
MUGGLIS - jag behöver er hjälp!
Inför skolavslutningen(är 8 juni) så ska jag färga håret. Just nu har jag koppar/rött hår. Dock vet jag inte om jag ska färga det ännu mer rött, eller mörkbrunt? :s 3 jun, 2012 17:56 |
|
Borttagen
|
3 jun, 2012 17:57 |
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av Borttagen: MUGGLIS - jag behöver er hjälp! Inför skolavslutningen(är 8 juni) så ska jag färga håret. Just nu har jag koppar/rött hår. Dock vet jag inte om jag ska färga det ännu mer rött, eller mörkbrunt? :s Mer rött tycker jag!
3 jun, 2012 17:57 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Dricker du det? Eh, ja? Är det något problem med det eller..? xD Nej.. men..aa..jag... I min ort... typ, dricker man det när man är två... Det är äckligt Jaha så tvååringar i din ort dricker godmorgonvälling som inte är för bebisar utan för äldre personer, för folk i alla åldrar över det liksom, eller? Jaha, tyck som du vill men jag tycker det är gott. ![]()
3 jun, 2012 17:59 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: MUGGLIS - jag behöver er hjälp! Inför skolavslutningen(är 8 juni) så ska jag färga håret. Just nu har jag koppar/rött hår. Dock vet jag inte om jag ska färga det ännu mer rött, eller mörkbrunt? :s Efter erfarenhet av färgat rött hår på sommaren så rekommenderar jag mer åt det bruna hållet. Om du inte vill ha orange hår ganska snart efter några dagar i solen.
3 jun, 2012 18:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Dricker du det? Eh, ja? Är det något problem med det eller..? xD Nej.. men..aa..jag... I min ort... typ, dricker man det när man är två... Det är äckligt Jaha så tvååringar i din ort dricker godmorgonvälling som inte är för bebisar utan för äldre personer, för folk i alla åldrar över det liksom, eller? Jaha, tyck som du vill men jag tycker det är gott. Jag har inget emot att du gör det, jag blev bara lite paff 3 jun, 2012 18:01 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Dricker du det? Eh, ja? Är det något problem med det eller..? xD Nej.. men..aa..jag... I min ort... typ, dricker man det när man är två... Det är äckligt Jaha så tvååringar i din ort dricker godmorgonvälling som inte är för bebisar utan för äldre personer, för folk i alla åldrar över det liksom, eller? Jaha, tyck som du vill men jag tycker det är gott. Jag har inget emot att du gör det, jag blev bara lite paff Jahapp xd finns det inte sån välling där du bor eller? Asså inteförbebisarvälling eller vad man ska säga ![]()
3 jun, 2012 18:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Dricker du det? Eh, ja? Är det något problem med det eller..? xD Nej.. men..aa..jag... I min ort... typ, dricker man det när man är två... Det är äckligt Jaha så tvååringar i din ort dricker godmorgonvälling som inte är för bebisar utan för äldre personer, för folk i alla åldrar över det liksom, eller? Jaha, tyck som du vill men jag tycker det är gott. Omg. Hey soulmate. Jag dricker också godmorgonvälling. '-' Har druckit det till frukost så länge jag kan minnas. Everyone can call me weird, but I don't care. 3 jun, 2012 18:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Dricker du det? Eh, ja? Är det något problem med det eller..? xD Nej.. men..aa..jag... I min ort... typ, dricker man det när man är två... Det är äckligt Jaha så tvååringar i din ort dricker godmorgonvälling som inte är för bebisar utan för äldre personer, för folk i alla åldrar över det liksom, eller? Jaha, tyck som du vill men jag tycker det är gott. Jag har inget emot att du gör det, jag blev bara lite paff Jahapp xd finns det inte sån välling där du bor eller? Asså inteförbebisarvälling eller vad man ska säga Jag trodde det bara fanns för bebisar... 3 jun, 2012 18:03 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen