@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: ja jag med Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha ja den med spindelnätena lr vad det är xD haha tackar Skrivet av Cara Riddle: Haha nu är min så cooooooooooooola sminkning klar xD Den med spindelnäten typ? Den är skitcool Jag tycker om hur de går ut från ögat xD ![]()
3 jun, 2012 17:34 |
|
Knizzlare
Elev |
3 jun, 2012 17:40 |
|
Borttagen
|
välling?! 3 jun, 2012 17:41 |
|
scarhead
Lärare |
Alltså HAHAH på vår musiklektion skulle vi lura läraren att en killkompis hade gått på toa när han satt bakom en trumma. Han sprang bort från trumman och läraren sa ''Shsknkene, det är väl inte toaletten där?'' och min andra killkompis sa ''Men Audun, han markerar bara sitt revir!''.
Asgarvade. 3 jun, 2012 17:44 |
|
Borttagen
|
våran granne spelar trommor, tror jag.
3 jun, 2012 17:46 |
|
EmahS
Elev |
MUGGLIS!
Är det någon som äger en Ziperall här? Jag har sett folk hela helgen med det, och är galet sugen på att köpa en. Är det värt typ 1000 kr?
3 jun, 2012 17:47 |
|
Knizzlare
Elev |
3 jun, 2012 17:51 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EmahS: MUGGLIS! Är det någon som äger en Ziperall här? Jag har sett folk hela helgen med det, och är galet sugen på att köpa en. Är det värt typ 1000 kr? Köpen Kigurumi istället. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jun, 2012 17:52 |
|
Borttagen
|
3 jun, 2012 17:52 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Dricker du det? Eh, ja? Är det något problem med det eller..? xD ![]()
3 jun, 2012 17:53 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen