@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ÅÅÅH! Att hitta pengar är jättekul. x'D 3 jun, 2012 17:00 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
3 jun, 2012 17:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoonyMe: OKEJ DET FINNS EN NY SJUKDOM den kallas MUGGLISDEPRISSION och alla som bor långt bort i vildmarken och aldrig får träffa några mugglisar kan ha fått viruset. Enda kända botemedlet (förutom att åka och träffa en mugglis) är choklad. Dock lindrar det bara deprissionen för en liten stund. Jag lider av mugglisdeprission. Stackare Jag vet. </3 OCH JAG HAR INGEN CHOKLAD så snart dör jag Noo don't die! 3 jun, 2012 17:00 |
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: HAHA ja ♥ÅÅÅH! Att hitta pengar är jättekul. x'D det är en fin överraskning, nu känner jag mig mindre fattig. :'D 3 jun, 2012 17:00 |
|
Borttagen
|
jag har inte fått ångot fika!!!!
3 jun, 2012 17:02 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoonyMe: OKEJ DET FINNS EN NY SJUKDOM den kallas MUGGLISDEPRISSION och alla som bor långt bort i vildmarken och aldrig får träffa några mugglisar kan ha fått viruset. Enda kända botemedlet (förutom att åka och träffa en mugglis) är choklad. Dock lindrar det bara deprissionen för en liten stund. Jag lider av mugglisdeprission. Stackare Jag vet. </3 OCH JAG HAR INGEN CHOKLAD så snart dör jag Noo don't die! ska göra mitt bästa : )
3 jun, 2012 17:08 |
|
Borttagen
|
3 jun, 2012 17:08 |
|
LunaLovegood1
Elev |
3 jun, 2012 17:10 |
|
Borttagen
|
kag siter just nu och nördar framför nyan cat.
3 jun, 2012 17:12 |
|
LoonyMe
Elev |
3 jun, 2012 17:13 |
Du får inte svara på den här tråden.

:





Mugglarportalen