@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kedjebrev: Vill inte ha söndag, vill inte. Klarar inte av att det tar slut bara sådär... ;_; Vad händer på söndag? o.o Konfirmerade mig idag. Och nu känner jag mig alldeles tom och kommer sakna alla som fan oj. Jag ser helt annorlunda på min konfirmation. För mig är det konFAN och jag längtar tills det är över x]
3 jun, 2012 16:52 |
scarhead
Lärare |
3 jun, 2012 16:53 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kedjebrev: Vill inte ha söndag, vill inte. Klarar inte av att det tar slut bara sådär... ;_; Vad händer på söndag? o.o Konfirmerade mig idag. Och nu känner jag mig alldeles tom och kommer sakna alla som fan oj. Jag ser helt annorlunda på min konfirmation. För mig är det konFAN och jag längtar tills det är över x] Hahaha
http://Kaosregn.blogg.se
3 jun, 2012 16:55 |
|
LoonyMe
Elev |
OKEJ DET FINNS EN NY SJUKDOM
den kallas MUGGLISDEPRISSION och alla som bor långt bort i vildmarken och aldrig får träffa några mugglisar kan ha fått viruset. Enda kända botemedlet (förutom att åka och träffa en mugglis) är choklad. Dock lindrar det bara deprissionen för en liten stund. Jag lider av mugglisdeprission.
3 jun, 2012 16:56 |
scarhead
Lärare |
AHHAHA åh fint ♥
ska alltid städa nu. hittade pengar i en låda på/i/en del av mitt skrivbord som jag hade glömt bort. jag är inte pank längre. ♥ 3 jun, 2012 16:57 |
|
ginny_ginny
Elev |
3 jun, 2012 16:58 |
scarhead
Lärare |
3 jun, 2012 16:58 |
|
Dracossister
Elev |
3 jun, 2012 16:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LoonyMe: OKEJ DET FINNS EN NY SJUKDOM den kallas MUGGLISDEPRISSION och alla som bor långt bort i vildmarken och aldrig får träffa några mugglisar kan ha fått viruset. Enda kända botemedlet (förutom att åka och träffa en mugglis) är choklad. Dock lindrar det bara deprissionen för en liten stund. Jag lider av mugglisdeprission. Stackare 3 jun, 2012 16:59 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoonyMe: OKEJ DET FINNS EN NY SJUKDOM den kallas MUGGLISDEPRISSION och alla som bor långt bort i vildmarken och aldrig får träffa några mugglisar kan ha fått viruset. Enda kända botemedlet (förutom att åka och träffa en mugglis) är choklad. Dock lindrar det bara deprissionen för en liten stund. Jag lider av mugglisdeprission. Stackare Jag vet. </3 OCH JAG HAR INGEN CHOKLAD så snart dör jag
3 jun, 2012 16:59 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen